/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan læser jeg de spørgsmål der er kø~
Fra : ladies
Vist : 832 gange
50 point
Dato : 11-08-04 11:39

hvordan kan jeg se de spørgsmål som jeg har stillet fået besvaret og så har fået returpoint for???

Accepteret svar
Fra : notatoy

Modtaget 60 point
Dato : 11-08-04 11:43

Du klikker i den blå kolonne til venstre udfor den pil der hedder din historik, så kommer der en ny side fra, der kan du se dine egne spørgsmål, og kolonne 2 hedder besvarede spørgsmål, det er de spørgsmål du har svaret, hvor brugeren har accepteret dit svar som det brugbare.

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 11-08-04 13:39

Eller klikke på det link som er i den E-mail som du sikkert har fået sendt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-08-04 14:12

Hvis du mener de spørgsmål af dine, som andre brugere har købt svaret på,efter spørgsmålet er lukket, kan du kun se på de mails du får hvergang der er en der køber svaret.

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 21-08-06 22:08

Tak for svaret notatoy.