/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office-assistenten?
Fra : food_life
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 10-08-04 21:52

Jeg mister hele tiden office-assistenten - har installeret office 2003 igen - fungerede et stykke tid; men nu mangler filen ved opstart af programmerne. Hvordan får jeg den lettest ind igen, og hvordan bliver den der?

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 10-08-04 21:58

Hmmm ... aner det ikke ... men hvordan får man den lille irriterende skidderik til at forsvinde ... og blive væk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-04 22:02

tryk F1 så kommer den>h-klik på assistenten>indstillinger>marker "brug office assistenten

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 10-08-04 22:06

Får en fejlmeddelelse når programmet starter - kan ikke finde filen til office-assistenten, så allerede der er den gal?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-08-04 22:53

Så kan du evt. lige rulle din office ind igen - så den kommer med.
eller læg office CD-rommen i og tilføj programmer.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-08-04 01:15

Man plejer at kunne vælge reparer på Office hvilket jo også er nødvendigt.
Dansende_T: Højreklik på assistenten og vælg Skjul -voila!

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 11-08-04 07:52

Der er kun en total genindstallering der fungerer, men spørgsmålet er - hvorfor kommer fejlen igen?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-08-04 16:08

food_life>
Når du har genindstalleret den, så h-klik >indstillinger>og så:
V - brug office-assistenten (eller fjern V hvis du ikke gider at glo på den)
V - aktiver ved tryk på F1
OK

Nu kan du altid hente den når du har smidt den ud........med F1

Accepteret svar
Fra : oto

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-04 10:16

Hvis du anvender h-klik og gem/hide tre gange i træk, hvor den er kommet frem, spørger den efter om du slet ikke ønsker at den skal vise sig.

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 21-08-04 08:38

Tak for svaret oto.