/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
baggrunds billede
Fra : dengamle
Vist : 263 gange
50 point
Dato : 09-08-04 20:48

Jeg har før kunne skifte bagrund på skærmen men det kan jeg ikke mere
jeg finder billedet og trykker på anvend som baggrund på skrivebordet
men der sker ikke noget er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg gør forkert.
Venligst dengamle

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-04 20:51

Hvis du højreklikker et tomt sted på skrivebordet, vælger egenskaber, og trykker fanen skrivebord, så har du mulighed for at trykke gennemse, hvor du "browser" dig frem til dit billede.
Sørg for at der er valgt stræk der inde.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 09-08-04 22:28

Eller hvis du er til den gammeldags metode, tryk på "Skærm" i kontrolpanelet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 00:00

Lige en helt anden ting. Jeg kan se at alle dine spørgsmål er skrevet i kategorien Kandu og at ingen af dem er lukket.
Når du går ind på www.kandu.dk vil du i den blå menu til venstre finde Vis alle kategorier og vis alle emner, der kan du finde det emne dit spørgsmål hører ind under og åbner du kategori eller emne vil du se at du kan åbne et spørgsmål på samme måde som du gør under Kandu.
Meningen er at både svarere og spørgere kan finde spørgsmål og svar det rigtige sted senere.
Det eneste de der besvarer dine spørgsmål får ud af at bruge tid på at svare er muligheden for at få svaret godkendt og dermed få de point du har sat på spørgsmålet.
Ca. over hvor dato og klokkeslet står ved hvert indlæg er der plads til at spørgeren kan godkende det svar der findes rigtigst og samtidig gives der stjerner for kvaliteten af svaret.
Jeg håber, at du finder ud af det og fortsætter med at stille gode spørgsmål.
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-08-04 02:00

Undskyld det var vist lidt overdrevet med at du ikke havde lukket nogen spørgsmål. Jeg kom nemlig i tanke om at du havde lukket mindst et spørgsmål som jeg har besvaret og så ved du det jo godt, men det var nu også ment som en hjælp til dig ikke en tilrettevisning. Det vil dog stadig være en god ting hvis du lukker de spørgsmål hvor du har fået et brugbart svar og har du ikke det ja så bestemmer du jo selv.
Med hensyn til emnekategorierne vil det nu nok være en hjælp til dig selv at bruge den rigtige kategori fordi nogle brugere abbonnerer på spørgsmål i kategorier hvor de har stor viden.
Hilsen
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 10-08-04 10:01

Tak for svaret pallebhansen.