/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rip-ning ??
Fra : gamle61
Vist : 325 gange
100 point
Dato : 09-08-04 13:20

har flere slags indspilninger i musik - på 64 - 128 - 192 - ja nogle helt op til 4400 kbps - den musik jeg lægger ind fra CD'er , ordner freerip , så det er ok - men det jeg har liggende, kan jeg ikke få freerip til at tage - er der et program der kunne ensrette den musik jeg har liggende , således at det hele var i 128kbps , hvilket er fint nok til mine gamle ører
(også s'fø'li' helst på jydsk) på forhånd tak - m.v.h. gamle61
p.s. også for at spare plads, der er jo ingen grund til den overgode indspilning , når jeg ikke kan høre forskel

Accepteret svar
Fra : food_life

Modtaget 110 point
Dato : 09-08-04 13:48

Bruger audiograbber, som nu er freeware og med Dansk tekst - fint program synes jeg.

Kommentar
Fra : gamle61

Dato : 09-08-04 14:03

har taget audiograbber hjem og blev vist ned til den danske version og da den så kom hjem og skulle til at installeres skulle jeg vælge sprog og kunne ikke få den på dansk ,da den valgmulighed ikke var der , kan og vil du hjælpe mig videre - på forhånd tak - mvh gamle61

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 15-08-04 01:02

Tak for svaret food_life.- mvh - gamle61