/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
internet explower
Fra : dengamle
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 04-08-04 19:18

Jeg opdager at et ikon på skærmen internet explower er væk
hvordan får jeg det frem igen.
Hilsen dengamle

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 19:24

Hvis du kan finde InternetExplorer i menuen Start - Programmer kan du bare højreklikke vælg sendt til -skrivebord

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-04 19:30

Højre klik et tomt sted på skrivebordet. Gå ind under egenskaber > Skrivebord > Tilpas Skrivebord. Sæt flueben i Internet Explorer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-08-04 19:42

Eller:
start>programmer>træk med højre musetast Internet Explorer ud på skrivebordet>vælg kopier hertil.
Du kan også højre-trække den ned på hurtigstart-linien ved siden af startknappen.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 19:44

..det sidste hvis det er Windows XP. Det første kan bruges på alle nyere MS Windows.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-04 19:47

rettelse næstsidste ( guud hvor køøørrreeerrr dddeeettt llaaaaaangsoooomt.)

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 04-08-04 20:01

tak for alle indlæggene