/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hjælp....min mail
Fra : Lns
Vist : 343 gange
125 point
Dato : 03-08-04 17:45

Jeg har er STORT problem med min e.mail som er hos ofir. Når jeg prøver at komme ind på den så.....vubti springer siden over på en der hedder XXX, som jeg ikke tror jeg skal pille ved, (tror den kan gi virus).... Findes der er godt svar på hvorfor siden opfører sig på den måde???? Det er VIGTIGT at jeg kommer ind til mine e-mails, da det handler om job.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-04 18:12

Der er ingen tvivl om at du har spyware, hvilket opdateret program bruger du, måske ad-adware?
Du kan kopiere adressen på siden xxx her ind, det kan godt give et fingerpeg om det du er angrebet med, og vi skal nok også holde fingerne fra at klikke på linket, da der ikke er grund til at sprede det mere.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tonnie

Dato : 03-08-04 18:14

hej lns
min ofir mail er også nede i øjeblikket og jeg har ingen virus på puteren
mvh
tonnie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-08-04 18:20

Du er sikkert blevet hijacket
følg vejledningen på denne side og send en hijackthis logfil ind
http://www.arlet.dk/spybothjt.htm

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-08-04 20:16

Husk der er rimlig meget forskel på virus / spyware / hijack, så du må checke den i alle ender og kanter.
Virus programmer er ikke særlig god til spyware
Spyware programmer er ikke særlig god til virus
o.s.v.
Så du må nok starte helle mølleriet og støvsuge i alle hjørner.