/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ulovlig handling W98SE
Fra : surtkurt
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 31-07-04 21:42

Jeg har en W98SE nu pludselig driller den med at poppe up hver 3 min med beskeden ...ulovling handling hvad skal jeg gøre ?

Kommentar
Fra : surtkurt

Dato : 31-07-04 21:45

den skriver feks. IEXPLORE forårsagede en ugyldig sidefejl i modul MPEGBORE.EXE på adressen 0167.00668db9

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 31-07-04 21:49

Du skal køre en sfc /scannow fra dosprompten for at udskifte windows systemfiler.
hvis det ikke hjælper er det sandsynligt harddisken der har fejl. prøv så at køre en scandisk. hvilken harddisk er det?

Kommentar
Fra : surtkurt

Dato : 31-07-04 22:04

den skriver den ikke kender parameteret scannow.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 31-07-04 22:24

prøv at søge på MPEGBORE.EXE og se vilket program der høre til det.slet det evt.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-04 23:15

Hmm! Tror du har fået noget snavs!
http://www.arlet.dk/spybothjt.htm

Her kan du hente nogle værktøjer! Send en hijackthis logfil ind under Katagorien Sikkerhed eller brug email adressen på siden!

Godkendelse af svar
Fra : surtkurt

Dato : 01-08-04 07:36

Tak for svaret tedd.