/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilføj/Fjern fax?
Fra : Bragesvej
Vist : 237 gange
50 point
Dato : 30-07-04 21:45

Printer: Lexmark 5250

Problem: har fjernet Faxenheden som blev instaleret med driveren til printeren (De køre uafhængie af hinanden) jeg gik ind i programer og trykket på afinstallere fax, men den står stadigvæk inde i tilføj/fjern programmer???

Hvordan fjerner jeg den?...defra?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-07-04 00:33

Det er ikke alle programmer der bliver afinstalleret fuldstændigt.Enten er problemet, at Fax har været aktiveret under afinstallationen eller der er en registreringsnøgle, der "hænger".
Jeg plejer at fjerne den slags med en regcleaner, men det er ikke noget at gøre det store ud af.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-04 07:54

som bd siger ,med regestreringsdatabasen.
prøv derfor dette tip,hvis du ikke kan forstå det så skriv.
http://www.winhelp.dk/95f7.htm

Kommentar
Fra : xou

Dato : 31-07-04 07:56

ps windows 95 står der det er til,men det er osse det somme idag med xp

Godkendelse af svar
Fra : Bragesvej

Dato : 31-07-04 17:42

Tak for svaret xou.