/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
dansk oversættelse til xoops 2.0?
Fra : basil28
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 28-07-04 20:43

er der nogen der ligger inde med en GOD oversættelse af dette system, den der ligger på xoops.org er ikke særlig grundig og vil bare inden jeg selv påtager mig opgaven høre om der er nogen der allerede har lavet en.. gerne med moduloversættelser..

mvh
Basil

Kommentar
Fra : CMASDiver

Dato : 02-08-04 09:32

Kender ikke så meget til Xoops men mere til postnuke. Det kan jeg varmt anbefale. tjek evt. www.postnuke.dk

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 02-08-04 12:05

Jeg vil da kigge på www.typo3.org

Kommentar
Fra : anderssk

Dato : 22-06-06 23:00

Lidt sent, men jeg er faldet pladask for XOOPS. Har tidligere benyttet postnuke.
Jeg har startet www.xoops.dk op og der ligger oversættelse til Xoops 2.0.13.2, som er den officielle version. Der er en 2.0.14 på vej og den oversætter vi da bare.
Der er et modul til xoops der gør det muligt at oversætte direkte på siden