/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mp3 oprydning
Fra : jpal
Vist : 689 gange
110 point
Dato : 26-07-04 21:40

Hej er der nogle der kan hjælpe mig.
Jeg er i gang med at ordne mine mp3. filer og vil gerne finde et sorteringsprogram til formålet.
Det ville være rart hvis det kunne finde gengangere, finde dårlig kvalitet og og sortere efter khz.

Jeg håber meget at der er en der kan hjælpe.

Hilsen Jpal.

Kommentar
Fra : penny

Dato : 26-07-04 23:52
Kommentar
Fra : jpal

Dato : 28-07-04 17:20

Hej Penny.

Ide'n var god nok, men det er ikke helt det jeg søger ellers tak.

Jpal

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 28-07-04 17:21

Hej Penny.

Ide'n var god nok, men det er ikke helt det jeg søger ellers tak.

Jpal

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-04 17:31

Måske du kan finde et egnet program blandt disse : http://www.mp3-converter.biz/media-management-directory/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jpal

Dato : 28-07-04 21:17

Hej </MOLOKYLE>

Hmm ok side, men jeg fandt kun et prg der kunne finde dubletter, ikke rigtig nogen der kunne hjælpe mig med de andre ting *S*

Jpal.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-07-04 23:56

jpal -> Jeg ved nu heller ikke om der overhovedet findes et sådant program. Det lugter lidt af AI og mønstergenkendelse og sådanne programmer (..hvis de duer til noget) er oftest forbeholdt militæret og sådan...

Lidt alá da en bruger spurgte om der ikke fandtes et program, der kunne finde alle billeder på computeren med personer på og sorterer disse efter hvem de var.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-04 11:14

Der er en del filværktøjer her : http://tucows.tdconline.dk/filecomp95_default.html
Der burde du kunne finde et egnet et af slagsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 03-08-04 22:54

Hej jeg bruger et lille program der hedder mp3 test, og det kan muge godt ud i dine mp3 filer, du kan bla. sætte programmet op til at flytte dårlige filer til et andet bibliotek inden du sletter dem. og der er også mange andre funktioner. prøv www.map-soft.de eller www.shivi.de/MP3Test/ håber det kan bruges.

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 03-08-04 22:55

undskyld www.maf-soft.de

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 03-08-04 22:57

programmet er også på engelsk.