/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
G mail invitation
Fra : per_lakrids
Vist : 633 gange
385 point
Dato : 25-07-04 09:00

Hey Er der ikke en eller anden der vil invitere mig til at bruge GMail, så er der point til den der vil.
perlakrids@hotmail.com

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 25-07-04 09:44

Hej Per!
Hvorfor vil du inviteres - kan du ikke bare oprette dig selv?

Jysch

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-07-04 09:53

jysch, læs her :

http://www.komputer.dk/Crosslink.jsp?d=137&a=3969

jeg kan ikke rigtigt overskue ideen med Gmail, er der nogen der kan forklare det nærmere??

ellebye

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-04 09:57

Hvorfor ikke gå til kilden, google.
Skriv gmail der og læs.

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 25-07-04 10:26

fokus tilbage til mit spørgsmål..tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-04 10:29
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-04 10:33
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-04 10:41
Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-07-04 10:42

per_lakrids
For at kunne hjælpe, er man jo nød til at vide hvad man skal hjælpe med, men efter at have læst Teil´s indlæg, vil jeg tro de fleste i kandu trækker sig.

ellebye

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 25-07-04 10:42

teil grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
er dog ligegodt utroligt
vil du ikke være sød at oprette din egen tråd, jeg for mit vedkommende er pisseligeglad hvad der står i computerword.
For at bruge Gmail på nuværende skal man inv af en nuværende bruger, det er det eneste jeg beder om og ikke alt muligt andet crap - TAK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-04 10:47

lakridsdrengen
farvel med dig
fjerner flueben.

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 25-07-04 10:50

TAK teil

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 25-07-04 11:17

Per!

Da det jo især er brugt i USA, så kan du vel søge på Amerikanske sider, om der er nogen derovre som vil invitere dig - det må da være det nemmeste.

Jysch

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-07-04 12:44

Du kan prøve denne side, der er flere der tilsyneladende har fået en invitation.

http://mbanzon.smartlog.dk/4654_Invitaion_til_Gmail.html

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-07-04 16:13

Hvordan er den første bruger kommet på Gmail, der var jo ingen til at invitere ham/hende?

Iøvrigt er det sikkert en gruppe hvor man taler pænt til hinanden, så måske skulle du lære det først Lakrids, for den form for sort snak er der ikke ret mange der sympatisere med!

Kommentar
Fra : per_lakrids

Dato : 25-07-04 18:03

Severino jeg snakker bestemt pænt.
Jeg har en simpel anmodning, der afstedkommer udenomssnak om ditten og datten, jeg anmoder så om fokus på MIT spørgsmål, hvor der så kommer endnu mere udenomscrap, jeg fortæller så at man kan oprette sin egen tråd jeg vil bare gerne vil inv til Gmail hvor svært er det lige at fatte det?? for mig ganske simpel, ville jeg have en mening om Gmail havde jeg nok oprette en tråd OM det tror du ikke ???

Accepteret svar
Fra : skovfogeden

Modtaget 385 point
Dato : 25-07-04 19:29

Hej Per jeg har sendt en inv til din hotmail.

mvh skovfogeden

Godkendelse af svar
Fra : per_lakrids

Dato : 25-07-04 19:44

Tak for svaret skovfogeden. Det var lige det der skulle til.