/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hotmail
Fra : patrickfridal
Vist : 905 gange
500 point
Dato : 24-07-04 18:58

hej... har glemt min kode til mig hotmail (DOH!) kan ikke huske hvad land og det der jeg har valgt til at oprette ny kode.. en der kan hjælpe mig? min mail er mortenjensen71@hotmail.com ... det er den jeg ikke kan logge ind på....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 19:02

www.hotmail.com tryk på glemt din adgangskode og skriv din hotmail adresse

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:04

hvor står glemt adgangskode ?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:07

ja har fundet det... men kan ikek huske hvilket land jeg har sat den i..... (lavede dne mail i hu hej vilde fart)

Kommentar
Fra : xou

Dato : 24-07-04 19:08

http://login.passport.net/uilogin.srf?id=963
tedd skal have point,da den kommer ved at skrive en forkert kode

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 24-07-04 19:09

Prøv at tryk på hjælp og skriv glemt i søgefeltet Derefter ind under nulstil adgangskode

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-04 19:10

Adgangskoden står neden under "boxen" hvor du ellers skriver din email adr. samt kode. Der står >>glemt dit password???<<

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-07-04 19:11

Ja, hurtig er jeg da ikke i dag

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 19:11

Eller skriv bare din email adresse og tryk på fortsæt så kommer du ind på en side hvor der nederst (næsten) står Glemt adgangskode

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:11

så kommer den jo bare med det der land værk igen? når jeg skriver forkert kode... nulstil koden og bla. bla..... kan ikke huske hvad land og værk jeg har sat den til!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 19:14

Prøv Danmark det vil da være logisk?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:15

danmark gider den ikke :D har jeg prøvet....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 19:16

Var du i et andet land da du oprettede den?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:16

en der evt. har msn ? det her en anden mail.... som er MEGET vigitgt.... min msn er patrick.fridal@mail.dk hvis der er en der kan guide mig igennem der....!!!!!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:19

tedd :S naah.. mener jeg ikke :P hehe..... aner ikke hvad landet kan være.. det kan faktisk være alt har bare trykket på et elelr anden :( ik smart :I

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:19

tedd :S naah.. mener jeg ikke :P hehe..... aner ikke hvad landet kan være.. det kan faktisk være alt har bare trykket på et elelr anden :( ik smart :I

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 19:19

Hvis du kan komme på msn, så kan du da osse komme på hotmail?? De bruger den samme portal!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:21

toupie .. hvor ser du glemt dit password ?

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:21

det er ikke samme mail :S?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 19:25

Der er ikke andet for end at du må prøve alle lande så!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:26

ivvv... kan man ikke andet ? evt. et elllr andet program? er villig til alt...!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 19:30

Nej det ville svare til at skulle hacke ind på hotmail! Kan sikkert lade sig gøre, men politiet ville stå foran din dør kort efter! Don't mess with Bill!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 19:31

hehe ja ok.... hmm..... en der kan et trick med de lande der ?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 24-07-04 21:02

Hehe... hvis du kigger dig lidt om på nettet´s undergrunds sider kan du finde ngle sjove programmer der kan bryde hotmail..

Mere har jeg ikke at sige herfra. Men skulle jeg falde over det lille program skal jeg da nok give lyd fra mig og så må vi lige snakke sammen over msn eller noget...

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 22:38

copycatDK... er det muligt jeg kunne få din msn :P vil gerne lige snakke med dig.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 22:55

Ja det kan du copycat! Men du får godt nok andre ting ind på din computer hvis du instalerer det! Tro mig det kan ikke lade sig gøre at hacke hotmail!

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 23:00

tedd..... (tsk. tsk min nabo har "leget" med min hotmail før..bare for sjov..... og mange af mine venner har haft programmer.... men de kan ike huske nogle af dem :( men hva fanen ? finder vel ud af det land på et eller andet tidspunkt ?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 24-07-04 23:06

tedd: Jeg ved godt det ikke vedrører tråden, men målt i forhold til rundetårn, hvor lang er så din tålmodighed.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 23:16

De der wannabee hacker programmer er så enkle at spore! Men du kan sgu komme til at betale resten af dit liv hvis du bruger dem! Ja du har ret hansen9 min tålmodighed er sluppet op!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-07-04 23:18

Faktisk tror jeg at spørgeren er ude på at genere sin exkæreste på grund af jalousi!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 24-07-04 23:33

Jeg har lige været over ved min linux makker.. Han siger at den fejl der var i hotmail/yahoo serveren er blevet rettet.

Dvs. Vi kan ikke umidelbart køre noget. Fejlen var at man kunne drille deres bot og få den til at tro noget andet. Intet med hack at gøre som jeg forstår hacking.

Grunden til jeg siger min linux makker er ikke at han skal fremstå som hacker. Men i stedet en computernørd som han selv påstår han er stolt af.
Tror ikke der er meget at gøre.

Har du prøvet at oprette en ny konto for så at se hvad den skriver med land osv default

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 24-07-04 23:44

Har du prøvet at oprette en ny konto for så at se hvad den skriver med land osv default

lige der mener du ? som standard eller hvad ?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-07-04 00:04

Jep. helt rigtigt..

Har lige rodet i en anden tråd med mobiltefoni.. Så havde ikke lige slået den der default ud af hovdet.. men ja standart

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-07-04 00:04

Jep. helt rigtigt..

Har lige rodet i en anden tråd med mobiltefoni.. Så havde ikke lige slået den der default ud af hovdet.. men ja standart

Kommentar
Fra : patrickfridal

Dato : 25-07-04 11:07

jamen der er det jo danmark i danmark :S og vel sverige i sverige osv......

Godkendelse af svar
Fra : patrickfridal

Dato : 05-09-04 13:15

Tak for svaret tedd.
         tak for hjælpen alle!