/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Morten Olsens Kone?
Fra : fluffyclaus
Vist : 13331 gange
100 point
Dato : 21-07-04 16:52

Der går nogle rygter om at Morten Olsen's daværende kone, under mystiske omstændigheder, forsvandt på et krydstogt, for år tilbage. Nogen der ved noget om dette?.
Fluffy

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-07-04 16:56

Hvem er Morten Olsen?

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-07-04 17:05

Der hentydes til Landstræneren for vores fodbold landshold.

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 21-07-04 17:09

jeg kan ik huske det men jeg har også hørt det,men så vidt jeg ved var de ikke gift

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 21-07-04 17:13

hmm...ved heller ikke så meget selv. Det er varanens storesøster der vil have fact's.
fluffy

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 21-07-04 17:17

Der siges at det var Morten selv der skubbede hende i. Det var ikke på et krydstogt men på en dansk rute-færge mener jeg, hvilken kan jeg ikke huske. Sagen blev aldrig opklaret....

-Ole

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 21-07-04 17:23

Hun forsvandt på Bornholmerbåden. Finder oleeliasseen bemærkning for 2tal tåbeligt.
Det er aldrig påvist hvad der blev af hende. Udover Morten O var også hendes mor ombord på færgen

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 21-07-04 17:27

Jeg mener nu det var på en færge til Tyskland, men hvilken husker jeg ikke. Og det er mange år siden.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 21-07-04 17:41

Det er rigtigt Gretes, det var Gedser-Warne­münde færgen og fakta er at at hun sidst med sikkerhed blev set i live mens hus diskuterede med Morten Olsen på dækket.....

-Ole

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-07-04 17:56

Oleeliassen har helt ret uden at jeg dermed mistænker MO for noget som helst.

Kommentar
Fra : oleeliassen

Dato : 21-07-04 17:58

Det er 22-23 år siden vil jeg tro.....

-Ole

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 21-07-04 18:50

Er der nogen der kan henvise til link eller andet der bekræfter det.. Jeg har aldrig høre om det Hvis det 23 år siden skulle det være mens han spillede i Anderlecht.. men som sagt er det andet end løse udtalser???

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 21-07-04 18:56

Ole
Faldt mig bare for brystet dine antydninger - synes man skal lade være med at gispe om noget.

Accepteret svar
Fra : ibenboel

Modtaget 100 point
Dato : 21-07-04 19:09

Hun hed Kris og hun forsvandt på en færge i nærheden af Flensborg. Det skete ca. i 1974-75. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget på nettet, men der blev skrevet en del om det og Morten Olsen var knust over det i flere år.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 21-07-04 19:35

Det er rigtigt. Det var på færgen mellem danmark og Tyskland. Hun forsvandt på selve færgeoverfarten, hun var der ganske enkelt ikke da de skulle fra borde.
Jeg tror ikke sagen nogensinde blev opklaret.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-07-04 20:01

Jeg mener ikke det er helt så længe siden som ibenboel siger,
Jeg mener der var en stor artikel i Ude & Hjemme dengang, og mener at huske der var mistanke til en meget mørkhåret svensktalende mand, som aldrig blev fundet. Nogen havde set hende tale med manden ude på en "mellemgang" på færgen, og af den grund var der mange der lavede en teori om et muligt jalousidrama.
Men jeg mener det har været i 80-82.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 20:36

Basis for en ny konspirations-teori ?

Det er dog utroligt, som man lærer nyt her på kandu.dl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-04 20:36

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 25-07-04 14:48

Blev det ikke betragtet som selvmord?... det mener jeg var konklusionen på det hele dengang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-07-04 19:17

Jo, det blev vist enden på det,som en sandsynlig løsning.
Jeg har prøvet at finde frem til noget om sagen, men uden held indtil videre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-08-04 02:04

Hvad vil I egentligt med dette spørgsmål og disse kommentarer. Spille Se & Hør Journalister, Paparazzi-fotografer eller blot mennesker der føler fryd ved at bade sig i andre menneskers ulykker? Uanset HVAD, er det da SLADDERKONE-agtigt af værste skuffe! Havde der været NOGET som helst af anklage MO, eller for den sags skyld hans svigermor for, var de da være blevet anklaget for længe siden! Er der måske også bare en smule Jantelov indblandet?
Jeg mener det samme som MOLOKYLE, han er blot bedre til at udtrykke sig elegant. Og få så lukket denne skammelige tråd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-08-04 02:07

Og før I farer i blækhusest skal jeg lige sige at jeg IKKE er kandu-medlem for at fedte for folk og score nemme point. Jeg siger min mening, også selv om den kan være upopulær. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 18-08-04 16:58

arne.jakobsen.. er egentligt ret enig med dig!?!?!? Synes dog, som du selv siger, at det kunne være udtrykt (meget)mere diplomatisk!!!! Jeg kan heller ikke udstå rygter og folk der "smeder rænker".
Spørgsmålet blev oprettet, netop, med intentionen om at opklare hvorvidt en bekendt var rygte bærer el. ej!!!
Kan i bakspejlet godt se at det (uden min gode vilje) har gjort mig til det jeg ikke selv bryder mig om
Så jeg vælger nu at lukke tråden ved at give pointene til ibenboel.

Godkendelse af svar
Fra : fluffyclaus

Dato : 18-08-04 16:59

Tak for svaret ibenboel.