Hijackthis log til Arlet...
Fra : basil28
Vist : 541 gange
100 point
Dato : 19-07-04 16:32

spybot har taget det meste men et eller andet der hedder DSO bliver ved med at dukke op når jeg kører scanningen, kan ikke finde det selv, så derfor beder jeg nu om hjælp..

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashDisp.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashmaisv.exe
C:\Programmer\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
C:\Programmer\Alwil Software\Avast4\ashserv.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\VeriSign\NAVI\naviagent.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\WINDOWS\system32\mstsc.exe
C:\Documents and Settings\Admin.DJD-LAPTOP\Skrivebord\hjt.exe

O4 - HKLM\..\Run: [IMJPMIG8.1] C:\WINDOWS\IME\imjp8_1\IMJPMIG.EXE /Spoil /RemAdvDef /Migration32
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002ASync] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /SYNC
O4 - HKLM\..\Run: [PHIME2002A] C:\WINDOWS\System32\IME\TINTLGNT\TINTSETP.EXE /IMEName
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\System32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\System32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DXDllRegExe] C:\WINDOWS\System32\dxdllreg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O8 - Extra context menu item: &Google Search - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsearch.html
O8 - Extra context menu item: Backward &Links - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmbacklinks.html
O8 - Extra context menu item: Cac&hed Snapshot of Page - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmcache.html
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Si&milar Pages - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmsimilar.html
O8 - Extra context menu item: Translate into English - res://C:\Programmer\Google\GoogleToolbar1.dll/cmtrans.html
O9 - Extra button: Opslag (HKLM)
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38176.5059606481
O16 - DPF: {A8482EAF-A1F3-4934-AE3F-56EB195A50BF} (DeskUpdateV3 - Activex Control) - http://support.fujitsu-siemens.de/DeskUpdate/isapi/activex.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.danskebank.dk/html/activex/e-Safekey/DB/e-Safekey.cab

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 16:50

Du kunne jo lige prøve spyware nuker!
http://www.nuker.com/download/

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-07-04 17:18

tedd -> Du prøver ikke at gøre mig arbejdsløs*S*
Læs her om spywarenuker: http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#spywarenuker

basil28 -> Løber din log igennem

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-04 17:35

Loggen er ren...

For at beskytte dig mod snavs har jeg lavet en sikkerhedspakke,
som du kan hente her : www.arlet.dk/pakke.htm

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 17:47

Det der vist ingen fare for arlet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 17:48

Men gad vide hvad spyware nuker så lægger ind af snavs?

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-07-04 17:58
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 18:05

Tak skal du have! Det er sgu en jungle derude! Håber ikke spørgeren har downloaded det program! Det jeg egentligt søgte efter var den DSO basil spurgte om, og så dukkede det her program op! Ser tilforladelig og officiel ud, men skinnet bedrager!

Godkendelse af svar
Fra : basil28

Dato : 19-07-04 18:07

hmm tak arlet.... spybot kommer dog stadig frem med den der DSO som jeg ikke kan finde i regbasen..... din sikkerhedspakke er installeret og har været det længe...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 18:12

Ok Det skulle være en bug i spybot har jeg set nu!
http://www.computing.net/windows2000/wwwboard/forum/57981.html

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 19-07-04 18:17

tedd -> Jeps. Jeg kunne bare ikke finde et link til et sted hvor det stod.

Det skulle blive rettet næste gang spybot bliver opdateret..

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 19-07-04 18:20

tak for det drenge er sku guttermænd opretter lige lidt points til dig også tedd...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-07-04 18:22

Nåeh guttermænd!! Jeg var vist tæt på at føre dig ud i noget snavs!!