/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
POINTRYTTERI ?
Fra : dova
Vist : 465 gange
50 point
Dato : 18-07-04 11:45

Prøv lige at tjekke www.kandu.dk/dk/spg/45300

Og tjek navn og 1.login på spørger og svarer.
Hvad ligner det mistænkelig meget?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 18-07-04 11:50

Når almindelige brugere laver pointfusk med almindelige brugere så er de ikke bare uvidende, men til grin!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-07-04 11:58

Nemlig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 11:59

De har også gjort det her http://www.kandu.dk/dk/spg/45249 men sålænge de er alm. brugere så sker der ikke det vilde ved det

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-07-04 12:08

Øv Toupie, du kom lige først, men psy ikke for højt, ellers kan det være den ene ændrer status.

Men rigtigt Dova, den er så tydelig, at det er lige til at grine af, men en god ide at holde et øje med begge to, eller begge een.

ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-07-04 12:10

Skal lige tilføje, at mange gange har det været nok blot at omtale det, så har personerne stoppet med det.

Sidste tilfælde "return".

ellebye

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-07-04 12:12

dova

Du har ødelagt vittighederne

Håber da at de fortsætter som almindelige brugere.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-07-04 12:15

Ellebye, jeg tror du har ret både i at vi nok lige skal holde et vågent øje med dem/den men også i, at det nok stopper efter denne omtale

// Toupie

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 18-07-04 12:18

Tak for svaret BjarneD.

Tja, svarene ligner meget hinanden, og tak for dem til jer alle, men BjarneD var først "på pletten"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-07-04 12:22

Med hensyn til blot at nævne og profilen return så var det bestemt ikke nok. Der var nogle stykker der blev tilsvinet groft og jeg er ikke helt sikker på, at det er slut. Den ene eller to, måske, der stod bag det var for skruppelløse til at det kan have haft nogen moralsk effekt.
Det har snarere knebet med point til at kunne følge med pallebhansen og molokyle, der jo tjener deres point..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-07-04 12:23

Tak for tak Dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-04 22:31

tænk at jeg måtte betalee 5p
for at se dette
I det virkelige liv går man vel ikke op i 'hvem der får hvad'
og da slet ikke 'hvad de bruger det til'
vil du stå hos min købmand og fortælle hvad for en mælk jeg skal købe, og hvem jeg skal dele den med. ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 18-07-04 22:53

..og du låner lige den forrige kundes bon for at vide hvad vedkommende har købt.
Hvis du er så nysgerrig efter at vide noget om hvad der står under den overskrift må du vist gå meget op i det.
Hvorfor har I lad stå til folk så travlt med hvad andre gør og tænker, det skulle vel ikk evære fordi alle skal være enige.........med dig -- natmad.
Lev sundt drop natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-07-04 00:14

Hvis jeg ikke får min natmad , så skal jeg jo sulte
jeg mener bare på en pæn måde at det kan da være lige meget,, hjælp dog hellere den der trænger til hjælp.
Hvis dette var folkekirkens nødhjælp, ville den jo æde sig op selv i ........ affald.
hav det godt, mig genere det bare ikke
Jørgen alias natmaden alias ?????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-07-04 11:34

Hejsa Natmad Jørgen

"De par" gæs der snyder lidt og som nævnes her er ikke problematiske, men der har på det sneste været nogen der i deres iver for at komme højt på top 10 har kastet betænkelige svar ud i alvorlige spørgsmål og tydeligvis uden, at det går op for spørgeren og så nytter det jo ikke at vi læner os tilbage og siger, at det må spørgeren selv vurdere.
Jeg prøvede at kommentere i et spørgsmål, men blev tilsvinet og kaldt barnerøv så jeg tror at der kun er os selv til at sikre at det er jkælp der ydes. Kandu administrationen har jo tydeligvis berøringsangst efter balladen for nylig.
Mon ikke også du ville blive bare en lillebitte smule irriteret hvis en eller anden oprettede en profil hvor vedkommende nedgjorde dine svar og kaldte dig svin mm.. Hvis snyderne gerne vil have modstand så får de det.
Godt du tog mit lille hip humoristisk.
Bjarne