/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS
Fra : gril
Vist : 616 gange
50 point
Dato : 15-07-04 20:17

Hvor kan man sende sms over Internet gratis

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 15-07-04 20:24

Søg på google, så skal du bare se...

Accepteret svar
Fra : diet

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-04 22:41

De virker ikke og nogen af dem er længe om at sende en sms, som feks. så bliver modtaget efter 18 minutter og det er ikke optimalt! Jeg ville også gerne vide om en site der er pålidelig og hurtig

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 16-07-04 08:16

Hej. Prøv den her. Den virker perfekt og pålideligt, men er ikke gratis. Det er vel sådan at man får det man betaler for. Eller hur ?

http://www.coolsms.dk/

Sren på 55°41’42’’N.12°9’9’’E.

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 16-07-04 10:33

Gril>> Her på min side http://www.telefox.tk er en liste er lige igang med at opdate den for "TDC mobil" er blive lukke igår så det kun er TDC kunder jeg kan skrive gratis sms'er :(

foxdk

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 16-07-04 12:09

så min side blive opdate :)

http://www.telefox.tk

/foxdk

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 16-07-04 13:16

Ja problemmet har jo været at teleselskaberne har haft lukket for den mulighed,
men jeg læste i OPDATE online som TELMORE laver at TDC net ville til at åbne igen
da de gerne vil lave en muligheden for at MMS bruger kan modtage svar fra internet
da MMS brugerne kan maile billeder.

Kommentar
Fra : jhvp

Dato : 16-07-04 13:24

PS jeg tro dette vil gøre det muligt at mail til den gamle mail adresse
(telefonnr.)@tdcmobil.dk men det er min gisning.

Men ellers kan jeg sige at jeg selv har rodet med en løsning som kan
sende sms til alle mobil telefoner, som koster 30,- kr om ugen hvor
man kan sende 30 sms. Her har man også kunne oprette sin egen
sms butik.

Godkendelse af svar
Fra : gril

Dato : 27-07-04 16:56

diet.

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 27-07-04 18:18

Gril>>hvorfor fik Diet de 50 Point???

/foxdk

Kommentar
Fra : gril

Dato : 28-07-04 00:52

fordi at diet har ret i det han skriver

Kommentar
Fra : foxdk

Dato : 29-07-04 10:04

Gril>> hvor kigger du ikke på de kommentar der bliver skrevet???

Jeg har skrevet at der er på http://www.telefox.tk er en liste med de sider der virker og der gå ikke 18min før man modtag besked max 1min.

Hlisen
/fox