/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke åbne mine e-mails.
Fra : J_Lo
Vist : 3928 gange
100 point
Dato : 14-07-04 17:57

Nogen der kan løse dette besynderlige fænomen? Jeg har en hotmail-konto, men kan ikke åbne mine indkomne e-mails.

Nedenstående funktioner kan jeg slet ikke benytte:
Ny - Slet - Bloker - Uønsket - Find - Anbring i mappe - Marker som ulæst

men jeg har til gengæld ingen problemer med at klikke rundt i
Uønsket e-mail
Afsendte meddelelser
Kladde
Papirkurv
Administrer mapper

Meget besynderligt synes jeg, og får jeg løst problemet forhøjer jeg
selvfølgelig point

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 18:00

De sidste 5 dage har jeg haft det samme problem, og har det stadig. På et tidspunkt i dag kunne jeg slet ikke komme på min hotmail konto. Tror det er en fejl på en server, men jeg ved det ikke.

Kommentar
Fra : Sibrijo

Dato : 14-07-04 18:07

Hej.
Tror det er hotmail, det er galt med. Jeg har flere gange ikke kunnet komme på min konto. Og da jeg endelig kom på og skulle slette efter at have markeret dem, fik jeg at vide, jeg ikke havde markeret!!

Kommentar
Fra : Sibrijo

Dato : 14-07-04 18:10

Jeg har lige prøvet igen. Nu kan jeg slet ikke komme på kontoen.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 18:12

Sikke noget bras

Man kan jo ikke engang flytte de ulæste mails til en anden konto, hvilket er meget træls, når nu man ved der ligger en af yderst høj interesse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 18:13

Fra tidlig i dag og til ca. 17.00 kunne jeg ikke komme på hotmail. Det kan jeg så lige nu, men det er det samme kaos.
Det må være en fejl fra hotmail. Desuden modtager jeg ikke mails fra kandu, men hvor den fejl ligger ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 18:20

Har du prøvet hotmail fra webmail.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 18:27

Hurra
Lige nu er min side normal, men hvor længe?
Jeg tror at der bliver arbejdet på at udbedre fejlen.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 18:34

Hej Eyvind.

Jeg er ikke sikker på, hvad det er du mener? webmail, hvad er det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 18:38

Eyvind
Får du mails fra kandu, jeg gør ikke, men det kan hænge sammen med at der er noget galt med hotmail.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 18:42

Mails fra kandu sendes ikke til min hotmail-konto, men jeg får ingen alligevel

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 18:43

Ans
Jeg har lige fået 3 mail's fra kandu men via vores server-mailsystem.

J-lo
www.msn.dk >peg på hotmail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 18:45

Så er der noget galt hos kandu, det er sket før.
Min hotmail ser "næsten" normal ud.
J_Lo
Jeg tror det er en fejl fra hotmail, som er ved at blive udbedret på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 18:46

Tak Eyvind, men det hjælper ikke. Jeg kan altså sagtens komme ind på min konto, problemet er, at jeg ikke kan åbne mine e-mails.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 18:47

Jamen kan du åbne dine mails Ans?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 18:49

Det var derfor du skulle via msn.dk ellers msn.com
mail sendt fra vores server til min hotmail
mail sendt fra hotmail til vores server
begge er kommet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 18:53

Det er kun gamle mails, som tidligere har været åbnet, jeg kan se og åbne.
Jeg ved at der ligger mails til mig, men har ikke modtaget dem endnu.
Der er en fejl fra hotmail. Jeg tror at de på nuværende tidspunkt arbejder på det. I går kunne min søn ikke komme på sin konto.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 18:55

Ok Ans, jeg væbner mig med lidt tålmodighed, selvom det er svært

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 19:04

Ja, jeg tror der skal tålmodighed til. Har netop bedt min kusine sende en mail til mig, men jeg modtager den ikke.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-07-04 19:17

Jeg har også haft HOTMAIL-problemer siden i aftes - og modtager heller ikke fra kandu. .... det er uden tvivl serveren, så vi må blot vente og se.
Benny

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 19:24

Jeg har ingen problemer med at modtage mails. Har lige sendt mail til min hotmail-konto, og den er ankommet. Problemet er, at jeg IKKE KAN ÅBNE MINE MAILS!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 19:46

Tror nu stadig at det er en fejl fra hotmail. Du kan modtage mails, men ikke læse dem. Jeg kan ikke modtage mails. Og det er ikke kun mails fra kandu.
Det kan jo være at et klogt hoved kan fortælle, hvad der kan være galt, før hotmail fungerer optimalt igen

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 19:49

Mystikken breder sig. Jeg har lige prøvet at sende en mail til en hotmail-konto jeg ikke har brugt de sidste to måneder. Den ankommer, og jeg kan også åbne den.

Forvirringen er total

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 19:59

Din sidste mail til kandu ( i dette spørgsmål) har jeg netop modtaget. Kan åbne den og læse den. Jeg tror at hotmail i løbet af kort tid får styr på det. Vi må så bare håbe på at de mails, der tidligere er sendt kommer frem

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 14-07-04 21:47

Hvordan er det gået J_Lo ? Jeg er lige kommet på igen og nu fungerer min hotmail helt normalt, den er blevet alm. hurtig igen og jeg har modtaget 17-18 mail´s fra kandu også. Jeg kan fint åbne, flytte og slette mine mails nu. Hvis problemet var hos hotmail er det for mit vedkommende løst nu.
mvh Benny

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 21:51

Der er ingen forskel her hos mig. Har stadig ingen problemer med at komme
på kontoen, og modtager også mails. Eneste peoblem er,
at jeg ikke kan åbne dem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 21:53

Har du prøvet webmail J_Lo

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 21:55

Ja, det er prøvet, men det er det samme

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 21:56

Det som er mærkeligt er at den anden hotmail-konto jeg har - den fungerer uden problemer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 22:04

Det kan være, at det ikke er fra samme server (hotmail). Jeg mangler stadig mails. Følger kun med her på seneste 25.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 22:08

Hvis du benytter Outlook Express
funktioner>indstillinger>læsning................er der noget du kan ændre.
>>>
Man kan jo ikke engang flytte de ulæste mails til en anden konto, hvilket er meget træls, når nu man ved der ligger en af yderst høj interesse.
<<<
Hvis du eks. lægger Mozilla ind så kan den importere fra Outlook Express
Og da dine mails åbentbart ikke er hentet endnu................så kan det være......
http://www.mozilla.org/products/mozilla1.x/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 22:09

Glemte lige at gøre opmærksom på, at det ikke kun er mails fra kandu, jeg mangler.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 22:10

Alle mine mail-adresser virker lige nu - fra Kandu og andre.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 22:18

Åh Eyvind, det er da et forsøg værd men vil du så hjælpe mig. Hvilken af de mange muligheder i dette Mozzilla downloader jeg? og kan jeg godt impotere til min min Outlook Express, selv om Incredimail er det jeg bruger pt?

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 22:19

Jeg er en nød til at finde ud af den slags

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 22:39

Øh - jeg ved ikke om Incredimail konto kan importeres til Mozilla.
Jeg har først lige prøvet Mozilla firefox browser og den kunne importere IE5
Jeg mener det er denne du skal bruge: Windows, English (12.0MB)

Men det er ikke sikkert, for Incredimail har nok allerede hentet dine mails hjem, men måske kun brevhoveder, så det er derfor du ikke kan åbne dem.

Men du kunne også lige i Outlook Express oprette din hotmail-konto og se om den vil hente

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 22:47

Det bliver vist for kompliceret til min sølle kunnen, men du skal have tak for hjælpen og interessen Eyvind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 22:54

Ok - du bruger Incredimail nu og der har du en hotmail "konto" .....ikke

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 23:00

Jeg har ikke en Hotmail-konto i min Incredimail.
Jeg har lavet en hotmail, ved at gå på www.msn.com

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 23:04

Hvilket program bruger du så til at læse din hotmail.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 23:07

Jeg går ind i E-mail MSN explorer, som ligger i mine startprogrammer!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-04 23:19

Så prøv at åbne Outlook Express(start>programmer)
Inde i OE >funktioner>konti>tilføj>post>skriv det navn du vil have vist>
vælg jeg har allerede....skriv din hotmail-adresse>næste>
nu bør der stå
serveren til.....HTTP
min HTTP .....hotmail
Næste linie er nedtonet
næste>kontonavn............din hotmailadresse
skriv ikke adgangskode>næste>udfør
Nu bør din mail fungere - men jeg er spændt på om du får de mails du mangler.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 14-07-04 23:23

Ok, tusind tak Eyvind. Jeg vil prøve som du skriver, men det bliver først i morgen, da jeg er noget træt nu. Jeg skriver tilbage i tråden hvordan det er gået....godnat!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-07-04 23:26

Ok

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-07-04 23:26

håber på at det bliver bedre i morgen

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 15-07-04 14:58

Hej igen Eyvind
Du er dagens mand i skysovs. Jeg har gjort som du beskrev, og alle mine mails fra Hotmail-kontoen er nu ankommet til min Outlook-expess

Mange tusinde tak for hjælpen, jeg skal nok forhøje point til dig.

Knus fra J_Lo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-04 16:21

Det er ikke nøvendigt med at forhøje point - jeg kan ikke bruge dem.
Eyvind.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 15-07-04 18:50

Ser du er almindelig bruger, og er derfor ikke med i ræset om superpoint. Jamen det er faktisk en større grund til at forhøje og lade disse point forsvinde ud i den blå luft.
Jeg meldte mig som superbruger, da jeg startede herinde, men kan dog ikke se noget som helst fornuftigt i det system. Alle disse nytteløse tråde, hvor folk anklager hinanden for snyd. Puhhha, at de gider..

Vi skyder 100 superpoint ud i cyberspace, og du får så i stedet fem stjerner. De siger også langt mere end point

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-07-04 19:04

Jo tak - men jeg er faktisk også superbruger med en anden profil, nemlig Emesen.
Og ham superbrugeren "Emesen" kan du bl.a. finde til venstre her i denne kategori.
Eller i statistik
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : J_Lo

Dato : 15-07-04 19:09

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 15-07-04 19:11

Jamen for pokker da, hvorfor smuttede du så ikke lige indenfor med emesen?
Jeg havde gerne givet point til din anden profil.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-04 17:30

I går og i dag har jeg modtaget mails til dette spørgsmål (håber at det snart slutter) da spørgsmålet jo er lukket.
De private mails, som blev sendt til mig, har jeg også modtaget i dag.
Der har været noget galt med både Hotmail og Kandu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-04 19:29

Ans - det kan også være den TDC opkobling du er tilsluttet - min går gennem Herlev som er meget stor.
De fleste udbydere opkobler gennem TDC som jo har telefonnettet.