/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
audio codecs
Fra : michaelveilehansen
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 13-07-04 19:57

jeg har divx player...og kan godt se film..men der kommer ingen lyd..hvad kan jeg gøre

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 13-07-04 20:06

hvis det er på en pc du mener mangler du nok et AC3 codec det er med i de fleste codec pakker
K-lite codec pack er en go en den kan hentes her
http://www.megacodecpack.com/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 20:18

Du kan også hente den nyeste codec direkte fra Divx hjemmeside til Mac : http://www.divx.com/divx/mac/

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : danatool

Modtaget 110 point
Dato : 13-07-04 20:18

det går ikke godt idag det er til mac
her et AC3 codec til mac for det er nok det du mangler
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22994&vid=140692

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 13-07-04 20:24

hej tak for svarene.har lige løst problemet..hentede dette ned:: SLD codec 1.5.3 er en alt-i-en løsning som fungerer... Du kan hente det her:
http://www.codec-download.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload &cid=16 (nederst)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 20:26

michaelveilehansen -> Hvis du er sød ? Gi'r du point til det svar der hjalp dig bedst på vej. Selvom du selv fandt løsningen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 13-07-04 20:27

Tak for svaret danatool.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 20:32

Super

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 13-07-04 20:33

sæ'fø'li' er jeg sød men jeg brugte jo ikke nogen af de svar jeg fik.men jeg sku jo afslutte spørgmålet..og du gav 2 muligheder så... derfor dig

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 13-07-04 20:34

ville elers gi jer begge point for ulejligheden...men det ku jeg ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-04 20:38

Helt iorden, bare du fik dit problem løst
Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper,kurser og vidensdeling.

<MOLOKYLE>