/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ubrugelige tips igen og igen.
Fra : briani
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 10-07-04 16:15

Hvem kan dog finde på at give disse to tips stjerner?

http://www.kandu.dk/dk/tip/8429

http://www.kandu.dk/dk/tip/8430

Tipsene er måske gode nok-men hvor pokker skal man henvende sig hvis man er interesseret ?

Ingen links-ingen adresse-ingen e-mailadresse

Brian

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 16:22

Og ud over det bruger folk kandu.dk til at sælge, købe, udleje, leje m.m.
DET ER IKKE den blå avis eller gul og gratis. Kan de dog ikke finde ud af at annoncere et andet sted? Disse "køb/salg" spørgsmål bliver aldrig lukket....

Mordex.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-07-04 16:23

Man skulle måske opfordre til, at den slags blev lagt ind i et spørgsmål så interesserede kunne gå i dialog med pågældende

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 10-07-04 16:23

Jeg kan kun give dig fuldstændig ret i. Det er ikke mig der har givet stjerner.

Det er ikke alle der tænker sig om, her på en dejlig regnvejrslørdag.

The1best

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 16:52

Tjaeh.. mange giver MINE tip langt under lavmålet

Nu vil jeg altså ikke hænge nogen ud, men dette tip er sgu for sært : http://kandu.dk/dk/tip/8230

Jeg har stadig ikke forstået 'fidusen', men det er stærkt underholdende hjerne-gymnastik !

Jeg vil mene; lad tipperne tippe. Det gør jeg selv. ...skriver dem altså

..og så er det én af de få gange man kan tillade sig at nedsætte sig som 'dommer' over andre brugere, her på det åbne board Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 16:57

Ps. Når jeg ser et tip jeg ikke har en pind forstand på at bedømme, forlader jeg det bare (..jeg SKAL ind at kigge ), uden at gi' stjerner eller noget.

Jeg ved det er fristende for 'point' røvere (..undskyld tedd ) at snuppe nogen hurtige 10 påænger, men ...jeg ville altså blive flov.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 10-07-04 17:00

Her fik jeg da mulighed til at give 0 * http://www.kandu.dk/dk/tip/8413

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-07-04 17:09

Det var da ellers et SUPERGODT tips ans

Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 17:15

Heeeiii... ans : Hvisker ... sshhhh... det gjorde jeg også

Her følte jeg virkelig, jeg var kompetent til at 'lege dommer'. Kommentarer/tip uden indhold er jeg altid frisk på at give; hvad der svarer til indholdet

..os der kender til 'skjulte tip' </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 17:18

Ps. Besynderlig historik for danda der

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-04 17:21

Molo

Vi er jo ikke de eneste, der har givet * det er færdigbedømt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 17:48

Nu må det snart opklares! Er der andre der har problemer, med Molo's Kandu links?? Jeg får beskeden at jeg ikke er logget ind, men både Brian's og anses links har jeg ingen problemer med? Hmm??

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-07-04 17:50

do her.

ellebye

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-04 17:53

te same som tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 17:53

Anses!! Du sgu ikke nem i genitiv ans, eller hvad den korrekte gramitiske betegnelse er!

Molo jeg røver kun superpoint, som du kan se på placeringen i denne månedens top 10

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-07-04 17:54

Det er fordi Molo bruger http og andre bruger www.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 17:54

Klart ...!!! tedd og ellebye -> Det er MIG, der er Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-04 17:54

>tedd

Hos mig er det samme problem, jeg kan sagtes komme ind på Brians*s link, men os Molo er jeg ikke logget ind.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 17:55

Det må være noget med den IBMermand du sidder med Molo Dens kopi funktion er gået i login mode!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 17:55

Æv.. Mordex -> Du ska' da også ødelægge al komikken

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 17:56

Ja tror osse det er forklaringen mordex! Kan du så få edderkoppen med i dine links Molo!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 17:58

Og Molo påstår kan kan programmere!! Han kan ikke engang komme med et korrekt link hehe

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 18:00

Et tip fra Molo giver garanteret 5 stjerner til ham selv Og - 500 points for os andre når vi skal bedømme det!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-04 18:01

tedd -> Jeg er mester i kode og link INGEN forstår

Gad vide; hvornår nogen snupper profilnavnet : Ingen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-07-04 19:26

Kan hænde der er personer der mangler et sted bo og da er det jo sikkert til *****
og sku jeg ha lagt fliser i gården ville de jo også i mine øjne ha givet *****
Er jo svært at bedømme andres meninger.
Eller

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-07-04 19:30

sorry men regner jo med at hvis man laver inlæg så svarer de deg

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 10-07-04 19:40

Du har da helt ret holniels. Klart at vi ikke allesammen kan se det gode og brugbare i alle tips. Må dog indrømme jeg også synes det tip Molokyle henviser til er en temmelig hård nød at knække. http://kandu.dk/dk/tip/8230

Jeg fatter simpelthen ikke en klejne

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-07-04 21:18

Hejsa holniels

Begge overstående tips er gode nok

Men når der ikke er en E-mailadresse ved dem-så er de i mine øjne ubrugelige.

Brian

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-07-04 21:27

det er rigtigt briani,men havde jeg bruk for noe af det ville jeg bare legge et spørgsmål inn med titlen og dermed forvente at de svarede meg,ingen vits jo legge sin adresse ut da den jo vil være offentlig også for andre enn de der har bruk for den,men men

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-07-04 21:34

Hejsa igen holniels

Så kunne man oprette et spørgsmål istedet for at lægge dem ud som tips.og dem der så var interesseret kunne opgive en email adresse-som man kunne skrive til,så nemt kunne det gøres.

men lad det nu ligge.

Forsat god aften
Brian

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-07-04 21:39

Samme til deg briani og skåll du

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-04 21:42

Som der tidligere er skrevet synes jeg ikke at Kandu skal bruges som en køb/salg/bytte central. Det er jo ikke det, der er formålet med Kandu.

Hmm, der kom jo en smalltalk ud af det

ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 21:42

Har du nu været i Syddanmark igen efter ordentligt øl holnils?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 21:45

Øv ans jeg skulle lige til at lave et tips under sexualitet!! Godt du kom med den bemærkning

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-04 21:47

>tedd

Ville du sælge/bytte/købe sex ???

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-07-04 21:48

tedd,nej desverre men har købt noen billige her 20Kr. for en halvliter
Men glæder meg til at få en god gammel Giraf senere i denne måned

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-07-04 21:56

Gad vide hvordan man bytter sex, ans? Er det det der hedder swingers?

Giraf holniels? Kan man stadig få såen nogle? Det må ellers lige være noget for Molo?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 10-07-04 21:59

Ku jo det sidst jeg var på Fyn,får vel lige ringe høre eksen

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 11-07-04 09:42

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-04 10:07

Tak briani, du har da ret i at tip kan være mangelfulde