/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke se dig.foto's
Fra : Solvognen
Vist : 341 gange
100 point
Dato : 05-07-04 13:40

Jeg har taget nogle billeder og brændt dem på en cdrw. Har set dem mange gange, men i dag ser jeg kun 8 ud af 47, resten mener XP er korrupte. Cdrw'en er formateret med InCD. I en dosprompt kan jeg se alle oplysninger (størrelse,navn,dato o.sv.), men se dem, ak nej... nogle ideer ?

Solvognen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-07-04 15:28

Prøv at åbne via et billedbehandlingsprogram.

Kommentar
Fra : Henrik7500

Dato : 05-07-04 17:23

Jeg tror det er din cdrw det er galt med hvis din brænder skriver for hurtig på den er det ikke sikker den kan læse den igen efter et stykke tid det er det samme hvis man laver en musik cd og den ikke kan afspilles i anlæget derfor bruger jeg kun cd-r

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 18:52

Enten har du ikke passet ordentlig på dine skiver eller også kunne du overveje at rense linsen foran dit læse/skrive hoved i dit drev

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-07-04 18:56
Kommentar
Fra : Solvognen

Dato : 05-07-04 21:48

Skiven er prøvet i en anden pc, samme resultat. Div. billedprg. samme resultat. Underligt at DOS kan se filerne, men ikke f.eks. stifinder. Måske Henrik7500 er inde på noget...

Solvognen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-07-04 22:42

Du bør altid brænde med lav hastighed.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-08-04 01:05

Du kan selvfølgelig kun se dem hvis du har InCD indstalleret, og hvis programmet er ødelagt, skal det lægges ind igen.
VH Palle Hansen