/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Links til sjove steder på nettet...
Fra : Flash77
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 04-07-04 22:27

Mangler lige nogle links til nogle sjove sider på nettet... Point til det sjoveste link.

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:34
Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-07-04 22:34

Hvad er sjovt?

www.lodret.dk
www.guld.dk

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:37
Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:44
Accepteret svar
Fra : return

Modtaget 110 point
Dato : 04-07-04 22:45
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-07-04 22:47
Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:47
Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:48
Kommentar
Fra : asim1

Dato : 04-07-04 22:50
Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:50
Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:53
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-07-04 22:54
Kommentar
Fra : asim1

Dato : 04-07-04 22:55

http://www.dilde.dk/index_uda.htm
http://www.sovjet.dk/toplist/autorank.html , her er henvisnger til mange andre sjove link.

Ja og så er der jo Kandu.dk det er da også somme tider helt til grin

Asim

Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:57
Kommentar
Fra : return

Dato : 04-07-04 22:58
Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 04-07-04 23:00
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-07-04 23:01
Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-07-04 23:07

Her er fra dagligdagen i Danmark

Citat
Uddrag af forsikringsanmeldelser:
Jeg kørte manden ned. Han indrømmede, at det var hans skyld, idet han tidligere var blevet kørt ned.

Uheldet skyldes, at den anden nær havde undgået mig.

Jeg stødte sammen med en holdende bus, der kørte i modsat retning.

Jeg kørte ind i en anden vogn, for at undgå sammenstød.

Vognen måtte dreje skarpere end nødvendigt på grund af en usynlig lastbil.

Jeg stødte sammen med et stillestående træ.

En fodgænger ramte mig og fortsatte ind under vognen.

Hvis føreren af den anden bil var stoppet nogle meter bag sig selv, var uheldet aldrig indtruffet.

Jeg så en dame gå over gaden. Jeg tog fejl af hendes hensigter.

Vognen foran bremsede brat, og jeg brasede blidt ind i dens bagagebærer.

Jeg hørte et bilhorn og blev ramt bagfra. Jeg forstod at en dame havde forsøgt at overhale.

Jeg kørte på en lygtepæl, som jeg ikke opdagede, fordi denne var skjult af en fodgænger.

Vognen foran mig slingrede så voldsomt, at jeg selv måtte svinge flere gange, inden jeg omsider ramte den.

Jeg kastede et enkelt blik på min svigermor, som sad på bagsædet, og kørte direkte ud over skråningen.

Jeg har kørt bil i 40 år, da jeg pludselig faldt i søvn bag rattet.

Jeg fortalte godt nok politiet at jeg ikke var kommet noget til, men da jeg senere tog hatten af, fandt jeg ud af, at jeg havde fået en hjernerystelse.

Fodgængeren anede tilsyneladende ikke hvor han ville hen, så jeg kørte ham over.

Telefonpælen nærmede sig så hurtig, at jeg ikke kunne nå at svinge ud af dens kurs.

Min moder døde nær de 50, nærmest af spiritus.

Blodforgiftning i den ene arm begrundet på en rift på Frederiksberg Hospital. Har konsumeret flere læger.

Jeg har aldrig haft nogen dødelig sygdom.

Min fader døde pludseligt, men det var ikke noget alvorligt.

Hvoraf min moder døde, ved jeg ikke, men af sidste sygdom kom hun sig fuldstændig.

Det venstre ben er ca. 2 cm kortere end det andet, som jeg er født med.

I ægteskabet er der et barn, som nu helt er opløst.

Jeg havde parkeret min vogn uden for Netto. I vognen sad min kone og Hr. Rasmussen. Da jeg kom tilbage, var skaden sket

Rude knust under rengøring af en medarbejder

Brillerne blev slået af Henrik, som så gik i stykker

Lynnedslag under uvejr i dybfryser

Vi er en familie, der alle bruger toilettet

Stormen rev taget af huset, vand pjaskede ned og ødelagde en lampeskærm

Brændt hul i lænestol på størrelse med en 10-øre

Bestyrerens bukser revnet grundet en kraftig vind, der ødelagde butiksrude

Tre damer stod og talte sammen, og da to trådte tilbage og en frem, var der ikke noget at gøre

Som 24-årig hold i ryggen, søgte læge, som ved indgnidning af salve forsvandt. Er allergisk over for ko- og andefjer

Hvis jeg ikke havde kørt der, var ulykken aldrig sket

Ulykken skyldtes, at vejen drejede

Da jeg skulle hjem, kom jeg til at køre ind i den forkerte gård og kolliderede med et træ, som jeg ikke har på min grund

Den anden vogn ramte min, uden at give tegn på, hvad den havde i sinde

Jeg tudede i hornet, men det virkede ikke, idet det var stjålet

Fra denne side
http://www.sitecenter.dk/jask/forsikringsanmeldelser/

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 04-07-04 23:31

>>ans
Total griner den der...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-04 11:49

> Mordex,
jeg har læst den for lang tid siden, men får stadig en god griner

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 05-07-04 12:36

Tak for svaret return. Der var mange sjove bud, men jeg morede mig nu mest over den her.