/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Lag i fuld højde??
Fra : Vinto
Vist : 740 gange
200 point
Dato : 01-07-04 12:04

Kan jeg lave layer så den fylder ud i højden?

Kommentar
Fra : billif

Dato : 01-07-04 16:16

Kan du uddybe dit spørgsmål noget mere

Kommentar
Fra : Vinto

Dato : 01-07-04 17:04

Ja, jeg vil gerne lave et layer, der går fra top til bund på skærmen, så jeg kan få et hvidt bånd, der ligger hen over resten af siden, altså fylder 100%!

Accepteret svar
Fra : basil28

Modtaget 200 point
Dato : 06-07-04 22:29

hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt så burde koden se sådan her ud..

<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
<!--
function MM_reloadPage(init) { //reloads the window if Nav4 resized
if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
//-->
</script>
<div id="Layer1" style="position:absolute; width:100%; height:100%; z-index:1"></div>

ellers må du uddybe lidt mere

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 07-07-04 00:53

hej
er det det her du tænker på

<layer width="40%" height="100%"></layer>

//anne

Godkendelse af svar
Fra : Vinto

Dato : 22-06-05 09:31

Tak for svaret basil28.