/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
RUNDLL
Fra : eddie_skov
Vist : 507 gange
200 point
Dato : 29-06-04 19:04

Efter at have anvendt ad-aware får jeg under opstart følgende meddelse
RUNDLL

Fejl under indlæsning af c\ WINDOWS\Downloaded Programs Files\bridge.dll
det angivne mondul blev ikke fundet.

Jeg vil gerne slippe for denne meddelse hver gang jeg starter men PC'er.

Jeg har ikke haft min systemgendannelse aktiveret, så kan desværre ikke lave en systemgendannelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 19:10

Prøv at se om den findes under Start i MSconfig! Gå ind under Start > Kør og skriv msconfig Hvis der findes en reference der fjerner du fluebenet!

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 29-06-04 19:14

Jeg er ikke lige med på hvad og hvor det flueben skal fjernes *s* ?

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 29-06-04 19:18

Kør programmet msconfig Tryk på Startknappen og Kør. Her skriver du msconfig og trykker på enter tasten I programmet der dukker op er der en fane der hedder Start! Den trykker du på og leder efter henvisninger til bridge.dll. Hvis der findes en fjerner du markeringen (fluebenet) ud for henvisningen!

Godkendelse af svar
Fra : eddie_skov

Dato : 29-06-04 19:29

Tak for svaret tedd.
Så blev det klart og forståelig selv for en jyde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 20:14

Godt nok Jeg er desværre kun halv jyde

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-06-04 20:36

Bridge.dll er Spyware !!!

Fjernes totalt med den 'nye' version af Spybot : http://www.download.com/3000-8022-10289035.html?tag=lst-0-2

Hvis ikke du synes der er sikkerhed nok i den nye feature : Teatimer, bruger du også : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Der forhindre at du får skidtet igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-06-04 21:24

Jep Molo, og AD-aware har fjernet filen, men glemt ad fjerne henvisningen!