/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Indstille tid for "Visning af ny post"
Fra : Kinajumjum
Vist : 458 gange
30 point
Dato : 29-06-04 18:57

Jeg har for nyligt opgraderet til Outlook 2003.

Jeg har tidligere, i en anden Outlook-udgave, brugt en indstilling, hvor man kan definere hvor mange sekunder en ny e-mail skal være markeret, før den ikke længere er markeret som "Ny post".

Jeg kan ikke finde en tilsvarende indstilling i Outlook 2003. Når en ny meddelelse læses, forbliver den markeret som "ny post", lige indtil jeg markerer en anden meddelse. Det gør mig vanvittig. Nogle forslag?!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 40 point
Dato : 29-06-04 19:05

Gå ind under Funktioner > indstillinger og andet og tryk på Læserude. Der skulle du kunne ændre det

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-06-04 19:05

Mon det er det samme som Outlook Express:
Funktioner>indstillinger>læsning
Emesen.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 29-06-04 19:05

Hej Kina...... Gå ind under funktioner - indstillinger - andet - læserude. Her kan du indstille dine ønsker

venligst
jr

Godkendelse af svar
Fra : Kinajumjum

Dato : 29-06-04 19:10

Ihh, jubiie der var den.

Det var vist den ENESTE boks jeg ikke har været inde i... - jeg ku har svoret at den ikke var der for 10 minutter siden.

Tak alle sammen.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 29-06-04 19:13

Hej Kina.... Ja windows kan være en svær jungle at gennemskue :)

jr