/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Automatisk mail ??
Fra : Kristian69
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 28-06-04 12:30

Jeg savner et script, som gør, at når man har udfyldt et skema på min side (Form-mail), så skal man automatisk få en mail der siger, ex. "Tak for dit indlæg, vi henvender os snarest muligt !", el. lign. Hvad hedder sådan et script ? Hvor kan jeg finde det ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-06-04 12:43

Hvem er din udbyder??

Mange webhoteller har den slags scripts liggende til fri afbenyttelse

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-06-04 13:36
Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 28-06-04 16:21

Min udbyder er B-ONE.dk - mon de har sådanne liggende ???

Kristian
www.trauma-magazine.com

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-06-04 14:18

Det kan du lave på din egen hjemmeside.
Du kan enten vælge at den skal sende en udvalgt side, efter udfyldelsen af din form-mail, eller om den skal sende et kopi af det udfyldte.
Det er kun et spørgsmål om opsætningen af din form-mail.

Kommentar
Fra : Kristian69

Dato : 29-06-04 17:24

Tak, severino. Men kan du ikke komme med et script eller to jeg kan bruge ??