/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Overvåge port ind og ud til nettet
Fra : lufthoved
Vist : 435 gange
200 point
Dato : 27-06-04 14:54

Kære Kandu-brugere!

Jeg er på udkig efter et program eller en metode, der kan vise mig hvilke informationer, der blev sendt eller modtaget gennem en port ud til internettet. Er der nogen der ved det?

Mange hilsner og på forhånd mange tak.
lufthoved

Kommentar
Fra : dk

Dato : 27-06-04 16:17

Hejsa

her kan indtaste port nr. og derefter se hvilket program mv. der bruger den pågældende port
http://www.eventid.net/searchprot.asp

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-06-04 16:45
Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 27-06-04 19:02

http://www.wilsonweb.dk/index.php?id=203 er der en lille forklaring på porte og et link til IANA's portliste. IANA har "ansvaret" for port-fordelingen.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:37

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 23:57

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?