/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Problem med adgang til internet
Fra : mulberry
Vist : 332 gange
151 point
Dato : 27-06-04 13:25

Jeg kan KUN logge på Kandu og tv2, som jeg begge har i "foretrukne", men ikke alle andre sider jeg har prøvet bl.a google og min hotmail. Min Outlook Express kan hverken modtage eller sende, kun fejlmeddelse:At serveren ikke kan findes. SLL sikkerhed:Nej Port:nej og Fejlnr: 0x800CCC0D.
SLL 2 og 3 i sikkerhed er til. konti og internetoplysninger er gennemgået og jeg har gendannet til tidliger tidspunkt uden det gjorde nogen forskel. Jeg har også lige fulgt rådet under TIPS på Kandu "Ny snedig orm". N¨år den opgiver at få en side frem, fx google, står der nederst noget med dns-error.
?????

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 161 point
Dato : 27-06-04 13:38

Kan du komme her ind ftp://hirsenet.dk/
Der ligger en netscape som du måske kan indstallere.
Kan du det så kan du gå på www.spywarefri.dk bagefter.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 15:08

Da du åbenbart ikke kan komme derind trækker jeg programmet ud igen.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : mulberry

Dato : 27-06-04 15:09

Tak for svaret emesen.
Kom ind på spywarefri via netscape, tjekkede porte og fandt ud af at en der indeholdt NetBios session service var blevet fjernet under en Ad-Ware scanning, og det betød at internetforbindelsen smuttede næsten helt, og en anden stod åben Det er nu kommet i orden igen ved det, at min zonealarm, ved hjælp af en fidus hos spyware, blev gjort opmærksom på det, så nu funker det fint igen emesen, du er bare en knag

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-06-04 15:11

Ok