/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjemmeside
Fra : jvchris
Vist : 289 gange
200 point
Dato : 26-06-04 15:20

Jeg har lavet en hjemmeside på Publisher, hvordan får jeg gjort opmærksom på den med søgeord osv ?, den er registreret : http://home20.inet.tele.dk/jvchris/

Kommentar
Fra : tch

Dato : 26-06-04 15:24

du skal sørge for at have søgeord man normalt vil skrive på en søgemaskine og sikre at de kommer op blandt de første 5-10 da man elelrs skal blade videre - og det er der mange der ikke gør.

Jeg har en til at lægge disse søgeord ud, men det ser ud til at være nemt men kan desværre ikke hjælpe dig her - mener at op til 6 søgeord er gratis.

Din hjemmeside er lidt for poppet, den bør være mere professionel og henvende sig mere direkte til målgruppen.

MVH - TCH

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 26-06-04 15:28

Du kan melde dig til div. søgemaskiner, så registrer de din site.

Vedr. din site. Så virker den meget rodet. Bl.a. alt for mange forskellige skrifttyper. Og de sorte links har du med garanti trukket i for at få den str. de har. De burde være lavet i Adobe Photo, som minimum. Eller være fundet nogle andre. Og så burde den nederste del være centreret.

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 26-06-04 15:37

hej chris
brug http://www.metamaten.dk/avanceret.htm til at lave søgeord

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-06-04 17:07

Hej!!

Du kan gratis melde dig disse steder:

www.google.dk
www.jubii.dk ( er klart den bedste, flest der søger der
www.yahoo.com
www.altavista.dk
www.eniro.dk

p.s Man kan tydeligt se at hjemmesiden er lavet i publisher!
Brug fx. frontpage ( er nemt at gå til, og man kan få nogle ok sider )
eller til prof. brug, dreamweaver

Og en anden ting som er godt er at have sit eget domæne ( www.egetdomain.dk )

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 26-06-04 17:12

Hej!!

Du kan gratis melde dig disse steder:

www.google.dk
www.jubii.dk ( er klart den bedste, flest der søger der
www.yahoo.com
www.altavista.dk
www.eniro.dk

p.s Man kan tydeligt se at hjemmesiden er lavet i publisher!
Brug fx. frontpage ( er nemt at gå til, og man kan få nogle ok sider )
eller til prof. brug, dreamweaver

Og en anden ting som er godt er at have sit eget domæne ( www.egetdomain.dk )

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 28-06-04 08:16

Nå du register til forskellige sider kan du lave søgeord i dine side så vil søge bot automatisk tilføje det ord i søgerobotten du tilmelder dig.
Det gøres i Meta tag..
Fra kandu.dk ser det sådan ud

Kode
<META name="keywords" content="www.kandu.dk,Hjemme sider,Jeg har lavet en hjemmeside på Publisher, hvordan får jeg gjort opmærksom på den med søgeord osv ?, den er registreret : <a class=&quot;link2&quot; href=&quot;http://home20.inet.tele.dk/jvchris/&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://home20.inet.tele.dk/jvchris/</a><br>">

Der findes også mere.. du kan højre click og tryk på "vis kode" så kan du se det hele.
Kode
<META name="keywords" content="skriv her hvad du vil efterfulgt af '.'"

Dit program har også automatisk indsat at det er lavet af publicher
Kan se her!! tog jeg fra din hjemmeside!
Kode
<meta name="Generator" content="Microsoft Publisher 2000">