/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
open office.org
Fra : Ericsson
Vist : 426 gange
50 point
Dato : 25-06-04 21:53

heyy jeg var ved at installere open office.org men så beder den om Java runtime enviroment

og jeg ved ikk hvor jeg kan få det henne......!

er der nogen der gider at skrive et download link til mig på forhånd thhxxx.!!!!

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 25-06-04 22:02

Jeg mener, at det er denne at de danske udviklere anbefaler, det er i hvert fald den jeg bruger til OO.O
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 22:03

denne J2SE v 1.4.2_04 JRE

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-06-04 22:15

til linux skal man bare spange det over,men da jeg prøvet til windows var den med i pakken.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 22:22

Du behøver ikke at have Java for at bruge OpenOffice.org, men der er enkelte funktioner, der kræver, at Java er installeret. Den seneste udgave af Java kan hentes gratis på www.java.com

Citat: http://da.openoffice.org/about-downloads.html

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-06-04 22:23

Xou>> det var den tidligere version hvor den var med.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-06-04 22:25
Kommentar
Fra : xou

Dato : 25-06-04 22:26

højre klik på linket til java og vælg gem som ved znn
go fornøjresel med office freeee ...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-06-04 03:44

man kan da starte med at downloade OOo komplet som iso-fil så har man alt hvad man skal bruge,
og mere til >403MB
NB.det kun hvis at man har en ordentlig netforbindelse og er fri for trafikafgift.
eks ville det koste over 200kr med webspeed.
ftp://klid.dk/pub/OpenOffice/OOo_1.1.1_danish_cdrom.iso
du kunne jo selv kikke på BjarneD link http://da.openoffice.org/about-downloads.html
Det hele står jo der (PÅ DANSK)

Kommentar
Fra : Ericsson

Dato : 26-06-04 09:51

Thxxx alle for det hurtige svar men jeg kan kun give point til en af jer så........!

c",)

ellers mange takk. WEe ZEzZ

Godkendelse af svar
Fra : Ericsson

Dato : 26-06-04 09:52

Tak for svaret BjarneD....