/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvem:hvad er technet
Fra : huntermis
Vist : 689 gange
50 point
Dato : 25-06-04 04:28

når jeg kigger på microsoft så støder jeg tit på microsoft technet , og jeg har lagt mærke til at på kandu er der en der hedder technet. og han eller hun svare faktisk kun på spg ang computer ,,,
er det en fra microsoft elller er det en der ved en masse om computer og teknik
og jeg må tilstå at vedkommende har hjulpet mig en del via mail og der kommer det fra microft.technet , og jeg vil gerne takke vedkommende privat , er der nogen muligheder for det ?
for vedkommende genskabte faktisk vores tabte filer selvom vi har forsøgt os hos diverse computer eksperter
som ikke kunne ..
og når vi sender en reply til microsoft.technet så får vi den retur .
er det også normalt fra microsoft.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-06-04 08:18

Hej huntermis
Det er en slags forum eller eksperter, med råd/tips til hinanden og andre, prøv at kikke her:
http://www.microsoft.com/technet/default.mspx
MVH maya123

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-06-04 08:19

PS jeg har ikke technets (altså ham med brugernavnet), mailadresse.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-06-04 08:28

Igen PS:
Ved at søge på hans/hendes nick, får jeg dette:

http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=38906

Der kan du se Historik for Technet

Der er ikke lavet nogen profil og han/hun har ikke besvaret spørgsmål siden 16/5 men kan selvfølgelig være på ferie eller lign.
MVH maya123

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 25-06-04 08:45

Technet her på kandu er et nickname som kigger ind af og til og deltager i computer-spørgsmål.
Han har også lavet en speciel diskette som jeg af og til benytter til at "redde" /ændre partitioner på harddiske. (takker og bukker ved denne lejlighed)
Emesen.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 08:57

technet er en superbruger som vi andre, eller måske mere som en der hedder arlet.
Vi er alle eksperter, mere eller mindre, og der er nogen der er helt eminente, hvor vi andre helt holder os væk fra hvis en af disse er med til at svare.

Ellers betragt alle i kandu som et team, der i fællesskab forsøger at løse så mange problemer som muligt.
Der kan sagtens være to, tre om i fællesskab til at afhjælpe et problem, og sådan tror, og håber jeg de fleste af os betragter kandu.

Point, ja send dem til "fattige børns fodbespisning i Afrika", de har nok mere brug for dem end os, vi nøjes lige så godt med et tak.

ellebye

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 25-06-04 10:05

"fattige børns fodbespisning......" he he ellebye, men god ide.

God dag fra maya

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-06-04 10:21

maya
Du ved, alle familier har et eller andet udtryk der går rundt i familien, og dette er "vores" slogan.

Selv overskydende mål i en fodboldkamp, går til samme velgørende foremål.
(Det er egentligt her udtrykket stammer fra.)

Godkendelse af svar
Fra : huntermis

Dato : 03-09-04 00:11

Tak for svaret emesen.