/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avg bedst !!!
Fra : freddiemercury
Vist : 321 gange
100 point
Dato : 24-06-04 16:17

hej jeg har desværre ikke nogen AV program på min pc'er
jeg har hørt at AVG skulle være bedst (skal være gratis program)
men har problemer med at hente den rigtige fil ned.
på grisoft's hjemmeside er der så mange forskellige programmer
nogen der kender til det ?
tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 24-06-04 16:20

Nederst på denne side står der - download free edition -
http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 24-06-04 16:21
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-06-04 16:21
Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 24-06-04 17:16

Tak, men jeg skal først ind og registrere mig, derefter modtager jeg en mail hvor der er et link hvor jeg skal hente programmet, men jeg kommer aldrig videre, når jeg vil downloade AVG bliver jeg sendet tilbage til registeringen igen osv..

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 24-06-04 18:09

det er et krav fra grisofts side at du registrerer dig, og den mail du får der står også hvad din registeringskode er.. hvis du har koden så kan jeg da lægge AVG op så du kan downloade den gratis version fra min server..

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 24-06-04 18:21

hej basil28
tak - check lige den mail jeg fra fået fra grisoft
der er ikke nogen serial nr på - og linket nederst på siden
fører mig blot tilbage igen til registrationen

Dear AVG Free user,
we have received your registration for AVG Free. Thank you!
The link should be used for download or for receiving of the serial number.
To receive serial number or to begin the download, please click on the URL below (If it does not work then please copy the link and paste it to your web browser and press enter). Your AVG Free serial number and installation instructions will be sent to your email address in a separate email within minutes of downloading AVG Free.

Attention: This e-mail has been sent to the address you have entered in the AVG Free Anti-Virus registration form. If you have received this e-mail in error, be aware that your email address may have been misused by someone. This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mails. Please do not reply to this message.

NOTE: THE FOLLOWING LINK WILL EXPIRE IN 24 HOURS.
http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php?uid=zVV6h.iVs4WLEcMCfcSrvZYSp_lroEBY7GIAAA

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-06-04 18:26

Når du trykker på linket kommer du til en side, hvor der automatisk sker et download efter 15 sekunder, hvis det ikke sker, trykker du bare på den blå exe fil.
Når programmet er hentet, installerer du det bare, og du er dermed registreret og har ret til at opdatere.
VH Palle Hansen

Accepteret svar
Fra : basil28

Modtaget 100 point
Dato : 24-06-04 19:07

http://www.grisoft.com/softw/60/fe/avg6709fu_free.exe

link direkte til filen og det virkede for 2 min siden...

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 24-06-04 19:23

Tak for svaret basil28.