/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Savner gammel driver til HP DeskJet 840C
Fra : Camillasmoster
Vist : 527 gange
50 point
Dato : 23-06-04 12:29

Jeg savner den gamle driver til min HP.

Jeg mener, at den blot hed "840C" og ikke 840C/ osv. series.

Når jeg vil printe i sort/hvid, raster den billederne.

Men den gamle printerdriver rastede ikke - og det savner jeg!

Jeg har ikke noget medie med den gamle driver, da jeg har fået printeren af en ven - uden cd/diskette.

Tidligere kunne jeg godt downloade den gamle driver, men nu ser det ud til, at den ikke længere er tilgængelig.

Jeg har gemt den gamle driver på en cd, men kan ikke installere den.

Hvad gør jeg?

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-06-04 13:11
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-04 14:26

Hejsa selv

Jamen, det er jo det, der er problemet, hulk..

Hanne

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 15:03

Prøv at kig her! http://www.printer-drivers.com/companies/456.htm

Søg på siden efter 840 og kig på datoen ovre til højre. Der skulle være en del ældre drivere!

Hvis du bliver bedt om username/password så brug drivers/all

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 23-06-04 15:21

Lad HP scan din computer og download det nodvendig driver.
Det er det samme link som dk anbefaler

hilsen C......

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 23-06-04 15:22

Lad HP scan din computer og download det nodvendig driver.
Det er det samme link som dk anbefaler

hilsen C......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-06-04 16:52

Jeg har downloadet en ældre driver, men mit system siger, at den ikke er signeret digitalt, og kan ikke installere den.

Pudsigt - det kunne jeg før, jeg fik genoprettet systemet.

Nu er det åbenbart blevet kræsen....

Hva' gør je' nu, lille du?

Hanne

Kommentar
Fra : dk

Dato : 23-06-04 16:57

oki
umiddelbart klikker du på "fortsæt Aligevel"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 17:44

>>>det kunne jeg før, jeg fik genoprettet systemet<<<
Har du kørt windows opdatering/servicepack for der er lidt ændringer som måske tillader din driver.
Emesen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-06-04 17:52

Så vidt jeg husker er der en option så man kan installere den alligevel!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-06-04 19:01

Hvad så med denne: http://www.printer-drivers.com/drivers/143/143674.htm
som så henviser til denne:
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=143674
bruger>drivers
passw>all
gå tilbage
tryk> 840-enu-xpinfu.exe
Lav lige et gendannelsespunkt inden du går videre.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-04 19:26

Hej camillamoster Hanne.

Jeg har indtil flere originale HP 640C drivere, da vi har nogle stykker af den printer på mit arbejde.
Hvis du går ind i min profil, kan du se min web-adr. på Hjemmesiden kan du skrive til mig. Skriv din adresse, og jeg vil sende dig en original driver. Hej fra alka

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-07-04 10:36

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-08-04 22:09

Tak for svaret alka.

Men jeg kan ikke få indstalleret driveren, da den ikke er "signeret" til xp.

Men du var så venlig at sende den til mig, så selvfølgelig skal du have pointene!

Beklager, at jeg har været så længe om det!

MVH
Hanne