/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende Product key
Fra : hundebol
Vist : 552 gange
200 point
Dato : 23-06-04 08:31

Hej

Jeg har en original Win 98 2. edition OEM som jeg vil indstallere på en gammel bærbar maskine jeg har fået fat i. Problemet er nu bare det, at jeg åbenbart har mistet mi Product Key til min Win98-cd - og så blvier det jo unægteligt noget sværere at installere skidtet.

Så mit spørgsmål er; er der nogen måde jeg på cd'en kan se hva koden er, eller er det rigtigt hvad jeg har hørt, at man kan bruge en hvilken som helst original Win98-kode, på enhver original win98-cd??

//hundebol

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 210 point
Dato : 23-06-04 08:36

Du kan godt bruge hvilken som helst kode til Win98...Altså fra en anden CD. Men det bedste vil nok være, at du kontaktede MS, og så skal du højst sandsynlig bevise at det er en original du har.

Iøvrigt så er productkey på din brugerforvirring, hvis du stadigvæk har den.

VH
Moltov

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 23-06-04 11:05

Har du win98 installeret på din maskine du er på nu, kan du se productkey med Everest http://www.lavalys.com/index.php?page=product&view=1&subpage=5

Godkendelse af svar
Fra : hundebol

Dato : 23-06-04 11:37

Tak for svaret moltov.