/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp - haster....
Fra : altformaend.dk
Vist : 369 gange
150 point
Dato : 22-06-04 08:39

Hej alle....

Jeg har følgende spørgsmål:

Jeg kører win xp og office 2003 engelsk version ( begge dele) på min bærbare fra arbejdet.
Hjemme har jeg begge af de ovenstående på dansk.

Jeg vil nu gerne installere Business Manager Contacts fra Officepakken på den bærbare ( Officepakken er dansk), men det kan ikke lade sig gøre ????

Hvad kan jeg gøre ???

Kan man på en nem måde synkronisere sin hjemme outlook, med den bærbare, forudsat at det andet kommer til at virke??

Mvh '
Brumme

Accepteret svar
Fra : Andreas1982

Modtaget 160 point
Dato : 22-06-04 09:27

Du kan ikke installere et enkelt version oven i den engelske men hvorfor ikke bare slette Office fra den bærbare og lægge BMC ind fra den danske version med Word og Exel?

Hvis du har en USB Flash Disc eller et LAN kan du synkronisere ved at installere det her lille plug-in: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=8B081F3A-B7D0-4B16-B8AF-5A6322F4FD01&displaylang=en

Det laver en ekstra menu i "Filer" der hedder "Sikkerhedskopiering af private mapper i Outlook" og kan sættes til et vist interval og placeringen er valgfri.
Derefter tager du og bevæger dig til din kopi ( mit tilfælde C:\Backup\Outlook backup.pst ) og kopierer dennne til din Flash Disk eller ganske simpelt flytter den til den bærbare, hvor du vælger Filer -Importer og Eksporter - Importer fra et andet program e ller fil - Fil med private mapper (.pst) - Vælg filen her og sæt den til Erstat dubletter med de importerede emner.

Så enkelt kan det gøres!

Venlig hilsen
Andreas1982

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 22-06-04 09:50

Hej Andreas,

Kan jeg slette den engelske office, og lægge en dansk ind. Når styresystemet er engelsk ???

Jeg vil lige prøve det lille trick med Sikkerhed senere idag, når jeg kommer hjem.

Hilsen
Brumme

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-06-04 09:51

Desuden: Lavede lige en lille test....
Du bør kontakte dk-hsotmaster. Jeg sidder med din adresse, telefonnummer og e-mail på min skærm.
Bare bed om at opnå anonymitet for dit domæne.

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-06-04 09:53

Sagtens ;)

Jeg bruger selv det sikkerhedstip på min egen partition til almindelig backu up, men du kan saftens bruge det.

Ellers kan du bare skrive....

MVH
Andreas1982

Kommentar
Fra : altformaend.dk

Dato : 22-06-04 09:53

Hej igen,

Den adresse og tlf. m.v er ikke gældende mere. Men ellers tak for oplysningen...

Brumme

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-06-04 09:54

Det er tidligt og i sommerferien må man gerne lave stavefejl... ;)

Godkendelse af svar
Fra : altformaend.dk

Dato : 22-06-04 18:59

Tak for svaret Andreas1982.

Kommentar
Fra : Andreas1982

Dato : 22-06-04 19:16

Det var da så lidt... :)