/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediaplayer fryser...
Fra : Jiddick_ExRex
Vist : 479 gange
20 point
Dato : 13-06-02 13:32

Jeg har Win 2k og hver gang jeg afspiller mpg eller avi filer med mediaplayer, så fryser den? Hvad er nu det for noget møg...? Tilsyneladende virker andre players dog godt...

Kommentar
Fra : jak

Dato : 13-06-02 16:02

prøv at opdatere

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 20 point
Dato : 13-06-02 17:58

Hej

Det sikkert fordi du ikke har den rigtige codec dvs. når du skal arspille .avi filer skal du have "DivX"
som findes på http://www.divx.com den bedste hedder divx alpha 3.11

held og lykke

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 13-06-02 19:55

Hvis du stadig har probz når du har kørt divx ind, kan du finde downloade en antifreeze til Divx her: http://www.tac.ee/~prr/videoutils/divxaf.html

Kommentar
Fra : Jiddick_ExRex

Dato : 13-06-02 20:21

Jeg har den nyeste codec (Divx Bundle) og den nyeste opdatering til Media PLayer (På den gamle gør den det også...)

Jeg vil lige prøve at dl'e antifreezen... :)

Kommentar
Fra : Jiddick_ExRex

Dato : 13-06-02 20:54

Ja, det virker som om det sker meget tilfældigt. Dog prøvede jeg at dl'e media player 7.1 igen og den frøs med d et samme. Derefter genstartede jeg og installerede Anti Freezen IGEN... Og så kunne den afspille. Jeg er dog ikke helt sikker på om den nu opfører sig som den skal, men wtf...

Jeg skriver bare ind igen hvis der er flere problemer...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-06-02 06:29

jeg har samme problem, men hvis jeg lader WMP stå i 1 minuts tid eller
lidt mere, så virker det igen.

Martin_P

On Thu, 13 Jun 2002 11:32:11 GMT, "Jiddick_ExRex"
<Jiddick_ExRex.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har Win 2k og hver gang jeg afspiller mpg eller avi filer med
>mediaplayer, så fryser den? Hvad er nu det for noget møg...?
>Tilsyneladende virker andre players dog godt... ws.worldonline.dk' and Active = 1C_DK\