/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Film i adobe encore?
Fra : tigerboll13
Vist : 257 gange
40 point
Dato : 18-06-04 22:07

Jeg har brændt en film ud i adobe encore, med menuer og det hele, men når jeg sætter den i min dvd afspiller siger den no disc!! Jeg ved ikke om det er fordi at jeg starter med en menu i stedet for en lille for film??

Brænding var der ingen problemer med, filmen er en mpeg2 fil

Håber nogen kan hjælpe!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-06-04 00:14

Er det en dvd du har brændt det på?

Kommentar
Fra : tigerboll13

Dato : 19-06-04 09:11

Til Tedd

Ja det er en dvd jeg har brændt det på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-06-04 15:29

Lyder som om din DVD afspiller og det brænde dvd medie ikke er kompartible! Hvad hedder din DVD afspiller og hvilket dvd medie har du brændt på?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-06-04 23:11

Nu er det slet ikke sikker din dvd afspiller kan afspille mpeg2, hvis den er brændt som SVCD.
Har du prøvet i en anden afspiller, og virker den på comp. dvd drev?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tigerboll13

Dato : 20-06-04 17:51

Den virker hverken i dvd afspilleren eller på computeren, den skriver begge steder no disc

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-06-04 20:11

I K-komp. nr. 9 som netop er udgivet, er der en komplet gennemgang af hvordan du laver DVD i brænderprogrammet Nero (Version 6 eller højere)
Men her er 2 gode sider om brænding mm.: http://www.dvdrip.dk/article.php?sid=17
http://www.abmedia.dk/video/dvdguide.htm
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 01:39

Er det den eneste disc du har problemer med? Og hvilket brænderprogram bruger du?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 01:41

Sorry det må jo så være adobe der er dit brænder program! Er lidt ukoncentreret pga lidt feber her

Kommentar
Fra : tigerboll13

Dato : 21-06-04 14:54

Jeg har kun brændt en film ud, og det gør jeg direkte fra adobe encore!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 15:51

Har du brugt brænderen til andre brændeopgaver og virkede det? Har du andre brænde programmer på computeren! Du kommer med så få oplysningen, at det er lidt svært at hjælpe dig! Hvilket OS kører du, hvilken dvd brænder har du, hvilket dvd medie brugte/bruger du til at brænde på?

Kommentar
Fra : tigerboll13

Dato : 21-06-04 15:59

Jeg har brugt brænderen før det gik fint, jeg winxp home edition, dvd brænderen er af mærket Just link, jeg har brugt dvd mediet Aopen DVD+RW som jeg fik med da jeg købte brænderen sammen med computeren. Jeg har også nero på min computer, men det kan jeg ikke bruge i denne situation, da det er en film fra adobe encore dvd som skal brændes ud med menuer og billeder ....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-06-04 16:08

Ok så kan man komme lidt videre ! Mediet skulle være i orden så! Det der bekymrer mig lidt er at dvd brænderen ikke genkender mediet mere! Genkender det andre medier, og medier du har brænd før på nero f.eks?

Kommentar
Fra : tigerboll13

Dato : 22-06-04 16:02

Jeg har før lavet en kopi af en orginal dvd det gik fint, men min bærbar computer kan heller ikke genkende mediet...
Det var i nero jeg lavede den kopi

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-06-04 16:19

Jeg får mere og mere en fornemmelse af at der er noget galt med din dvd brænder!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-10-04 12:29

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede brugt og mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-04-05 09:28

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Og du har jo allerrede brugt og mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen