/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
nvsvc32.exe
Fra : Briz
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 16-06-04 13:39

Hvordan forhindrer jeg denne proces i at starte sammen med windows XP.
Jeg ved at det er NVidia relateret ting, men jeg behøver den ikke.
Håber at der er nogen der ved hvordan man slipper af med denne lille slyngel.

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 16-06-04 13:45

kør
skriv msconfig
vælg start og fjern fluebenet ved de processer du ikke vil have til at starte op sammen med Windows

Hygge hejsa
Kaos

Kommentar
Fra : Briz

Dato : 16-06-04 13:49

Ikke helt rigtigt.
Normalt kan man godt gøre det på denne måde, men denne tjeneste kan man ikke ved.
Jeg har fundet løsningen.
Kontrolpanal/administration/tjenester
der deaktiverer man så fidusen, og vupti det virker.
Men nu var du jo først til at give et svar, så du får sku point for dit hurtige omend noget ukorrekte svar.

Hygge

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 16-06-04 18:44

hmm... der kan man bare se - jeg har nu godt nok aldrig været ude for en tjeneste man ikke kunne lukke via msconfig. Men hey en gang skal jo være den første
Husk lige at lukke spørgsmålet

hygge hejsa
Kaos