/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Point til Teil
Fra : Hondaen
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 16-06-04 12:28

Hej Teil,
kan du ikke lige skrive noget, så giver jeg dig point...

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 16-06-04 12:32

Skriv skriv skriv

Godkendelse af svar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 12:34

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-06-04 12:43

Bytte bytte købmand, aldrig bytte om igen.

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 16-06-04 12:55

Hej med jer,

Jeg synes det er et rigtig godt tip, Hondaen...
Og jeg var så heldig at få lov til at bedømme det - lad mig bare sige, at jeg synes tippet er ekstra... (smiler) Fik endda også lov til at bedømme din undskyldning - en undskyldning er altid stort, så derfor blev den også ekstra... *G*

Hav det godt (og kom gerne med mange flere gode tips)!!

Signe

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 12:58

Selv tak Signepigen...jeg tror ikke, jeg kan finde på flere tips idag, mit tip om smørret i pandekagedejen faldt vist ikke lige i folks smag;) , sjovt nok, for det synes jeg er et strålende tip...

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-06-04 13:36

Hondaen
Du kan aldrig regne med point i tip. Nogle giver altid 0 og andre som det nu falder dem ind. Tips bedømmes af alle der bliver trukket ud, selv om man ikke abbonerer på en kategori indenfor lige det emne, så hvis du er til katte og spørgsmålet har noget med harddiske at gøre, så kan man godt forvente et 0.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 13:38

Hej Ellebye,
ja, det ved jeg godt, der kunne kandu måske godt have en anden form for pointgivning, men det er jo en gammel diskussion;)

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 16-06-04 15:21

Hondaen
Jeg bruger også selv den fremgangsmåde (med smørret i dejen).
Og ja, synes også det er fremragende!

Nu er der bare noget jeg slet ikke forstår, måske I kan hjælpe mig til at forstå det.
Lige da Hondaen og Teil havde givet hinanden point kunne jeg godt gå ind og se hvad de havde skrevet til hinanden (også selvom jeg kunne se at der stod "besvaret").
Så jeg skrev selv noget UDEN at have købt svaret - men nu da jeg så gerne ville herind igen, (da jeg havde sagt ja til at få meddelelse når der kom flere indlæg) så skulle jeg pludselig betale.
Det forstår jeg ikke noget af - gør I???

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 15:23

Jeg tror, man kan se svaret den første time efter accept af svar gratis???

Kommentar
Fra : Signepigen81

Dato : 16-06-04 15:35

OKey - tænkte at det måske var noget i den stil... Hmm, det er da egentlig ret godt... Blev bare lidt forvirret...