/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hej Hondaen
Fra : Teil
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 16-06-04 12:24

Nu ser jeg fejlen på dit link, et komma er sneget sig ind til sidst.
Mine øjne er ikke for gode mere.
Så dit link er ok minus et kommategn.

Accepteret svar
Fra : Hondaen

Modtaget 60 point
Dato : 16-06-04 12:27

Hej Teil,
ja det så jeg lige, jeg kunne simpelthen heller ikke forstå det, det virkede nemlig fint - har lige rettet det, det vidste jeg ikke lige man kunne...takker for din opmærksomhed og opretter lige en tråd med point til dig...
Ha en god dag
Hondaen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 12:30

Jo du kan rette så længer der ikke har været besøgende på dit tip.
Pyt med points, det er jo et godt tip.
Alt skal ikke downloades gratis vi kan lige så godt vænne os til
denne måde at købe musik på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 12:32

Skal vi bytte.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 12:32

Tak for svaret Hondaen.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 12:33

Ja, men nu får du altså nogle point alligevel...
Og du har ret, det er da fair nok at man skal betale, at musikbranchen så i mange år har opretholdt fuldstændigt uretfærdig priser er jo så noget andet, tror der er mange mennesker som af den grund ikke har haft så meget samvittighed mht ulovlige downloads...Personligt kan jeg ikke forstå, at man skal være mangemillionær, bare fordi man er musiker, så jeg er helt klart parat til lavere priser - også lavere end dem på bilka-siten

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-06-04 12:36

Fordelen her er at man kan købe en enkelt melodi og ikke
er tvungen til en hel cd på grund af den ene melodi.
Jeg køber lidt på TDC, de har et stort udvalg.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 16-06-04 12:38

Ja, det har du ret i mht de enkelte melodier.
Har kigget på TDC for noget tid siden, men det er sådan noget med at købe et antal point pr måned, eller lignende, ikke?