/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Webcam på hjemmeside
Fra : Martin_c
Vist : 498 gange
61 point
Dato : 11-06-04 18:45

Hej!!

Jeg ville høre om det var muligt at lave en hjemmeside hvor ens webcam kunne være med på!

Så man fx. kunne side i Jylland og se hvad der skete på værelset eller i entre'en?

Jeg vil gerne have at vide flg.

Kan det lade sig gøre ?
Og hvis det kan, hvordan så med hjememsiden?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-04 20:20
Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 14-06-04 12:56

Jeg kan ikke finde ud af det på den måde!

Er der nogle som har en lettere måde!

Kommentar
Fra : hvidovre

Dato : 08-07-04 17:45

du kan prøve at lave en hjemmeside fra www.webbyen.dk jeg har selv lavet en gratis hjemmeside der hvor jeg har min webcam tilsluttet du kan sætte den til at skifte billede ned til hver 5 sekund

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 17-07-04 16:32

Men husk nu bare at du ikke er den eneste der kan se at huset er tomt.. tænk dig lige om en ekstra gang.. :)