/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bliver "hægtet af" kandu
Fra : dova
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 09-06-04 23:33

Jeg er ret ny bruger af kandu. Mange gange når jeg skriver en kommentar til et spørgsmål, oplever jeg så, at når jeg klikker for "send indlæg" bliver jeg hægtet af med besked om, at jeg skal være logget på for at svare. MEN DET ER JEG, så er der nogen der kan fortælle hvorfor det sker og oplever andre det samme? Det er møgirriterende at skulle logge på og skrive hele lortet om somme tider 3-4 gange før det virker.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-06-04 23:38

Er det på selve Kandu, eller via din email? Mit råd er at kopiere teksten for en sikkerheds skyld så kan du altid sætte den ind igen!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-06-04 23:57

Det er på selve kandu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-06-04 23:58

lyder lidt som om din cookie er blevet beskadiget! Du bliver logget ind automatisk, når du går ind på siden?

Kommentar
Fra : xou

Dato : 10-06-04 00:00

hvis du ikke vælge et x i log automatisk på fremover i >log in< kan den godt,
logge ad efter noget tid er min erfaring.
ellers kan proxy indstilingen hvis den er sat til under
funktioner-forbildelse-lan-indstilliger i internet explorer huske den teskt du skriv
ved at klikke tilbage (genvej alt + pil tilbage)
håber noget af det her virker for dig....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-06-04 00:16

Jeg logger ind ved at skrive brugernavn og password hver gang, men nu prøver jeg en tid med automatisk login for at se om det hjælper

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 50 point
Dato : 10-06-04 08:38

gå ind i IE>funktioner>internetindstillinger>generelt>slet cookies og slet filer(tømme cachen)
gå ind på kandu og log dig ind igen,det kan være en korupt cookie eller stray urls,links
som ikke har referencer(url's)som er korupte,lang historie,jeg tror tedd har ret,prøv.
Manse9933

Kommentar
Fra : briani

Dato : 10-06-04 09:51

Kandu husker ikke min logind

Log af kandu.dk ---> Slet den cookie der hedder NAVN@kandu[1].txt --> log på igen

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 10-06-04 10:36

Tak for svaret Manse9933.