/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows kan ikke finde E:
Fra : LNM
Vist : 538 gange
150 point
Dato : 09-06-04 19:52

En såkaldt "specialist" har installeret Xp på ny computer.Når Xp åbnes fremkommer:
Windows kan ikke finde 'E:\online\jecfg\SetupRun,exe'. Kontroller du skrev navnet korrekt, og forsøg derefter igen.

Herefter kommer: Det lykkedes ikke at indlæse eller køre E:\online osv..., der er angivet i registreringsdatabasen,kontroller, at filen findes på computeren, eller fjern referencer til den i registerdatabasen.
Hva' f..... betyder dette..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-06-04 19:59

Læg din XP skive i det drev som blev brugt til indstallation.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-04 20:17

Du kan prøv at fjerne referencer til den i registerdatabasen med EasyCleaner,altså en regclean,på dansk og er selvforklarende>
http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-06-04 20:18

peg på knapperne og der kommer en forklaring i højre side

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 160 point
Dato : 09-06-04 20:21

Lyder som om der er blevet lavet en opgradering! Prøv at gå ind under Start og kør Her skriver du msconfig og trykker på enter så kommer du ind i systemkonfigurations programmet! Her går du ind under fanebladet Start og leder efter E:\online\jecfg\SetupRun,exe Hvis du finder det fjerner du fluebenet og genstarter computeren!

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 09-06-04 20:45

klik på "start", derefter "kør" og skriv "regedit" i feltet, klik "OK" tryk F3, et søgefelt dukker op, skriv "jecfg" og klik "Find næste", hver gang der fremkommer en søgning der indeholder "jecfg" sletter du denne, indtil søgningen afsluttes, genstart og check og fejlmeldingen forsvinder, men lav ingen fejl. Registreringsdatabasen som regedit henviser til er giftig at pille ved, hvis du ikke passer på.

Godkendelse af svar
Fra : LNM

Dato : 12-06-04 09:22

Tak for svaret tedd.