/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Digital Signatur i MS Office Outlook 200~
Fra : piglet
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 09-06-04 02:46

Hejsa

Jeg har installeret mit signatur i ovenstående mail program og trods det at installationen virker fint og der ikke er nogen problemer under installation, får jeg alligevel følgende fejl når jeg så prøver på at sende mails med signatur:
'Denne meddelelse kunne ikke signeres eller krypteres, fordi dit certifikat er ugyldigt'

Nogen der har oplevet samme problem og har en løsning på det?

Mit signatur er ikke ugyldig og jeg bruger det da ofte på andre sider.

Søren

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 13:12

Hej.

Personligt skal jeg meget snart til at installere digital signatur, har fået koder tilsendt, så ikke fordi jeg kan hjælpe dig, men hvorfor henvender du dig ikke direkte til TDC??, de må da kunne enten forklare problemet, eller afhjælpe det.

Du kan ringe til TDC på dette nummer:

80 80 15 81, specielt angående digital signatur.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 09-06-04 13:19

TDC har ingen support på netop dette mail program. En del andre versioner af Outlook, men ikke 2003.

Søren

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 13:34

Det var da en ringe service.
Lad os se om der kommer andre til der kan hjælpe dig.

Mvh
ellebye

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 13:36

Eller du kunne selvfølgelig installere en outlook som TDC kan hjælpe med, måske kører det fint gennem en anden version??

ellebye

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 09-06-04 13:40

Jo, men og skal til at skifte mail program for at få det til at virke er jo' ikke den idelle løsning (efter min mening)
Har lige haft ringet til TDC support og som sagt, så giver de ikke support på outlook 2003, så det ville/kunne de ikke hjælpe med :/

Søren

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-06-04 13:57

Jeg kan kun give dig så inderlig ret, det er en yderst dårlig service fra TDC-side, her "lokker" de alle og enhver til at oprette digital signatur, og så har de ikke baglandet i orden.

Man kunne fristes til at tro, kun en tanke, at det måske ikke virker i 2003, så det er årsagen til at de ikke yder nogen service lige til den årgang??, men som sagt blot en strøtanke.

ellebye

Kommentar
Fra : piglet

Dato : 09-06-04 14:00

Tja, det er da en mulighed, men det er nu typisk TDC :)

Søren

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 15-07-04 19:43

Jeg kan lige meddele, at jeg selv har fået installeret digital signatur, ganske vist på en lavere version end 2003, men den fungere perfekt.

ellebye