/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
usenet integration i internt diskussions~
Fra : pko
Vist : 477 gange
200 point
Dato : 31-05-01 09:54

Er det muligt at bruge News formatet som en slags fælles standard for diskussionsgrupper?
Vi har planer om at have diskussionsgrupper på vores hjemmeside, internt for personalet og at spejle diskussioner både på Usenet og mellem forskellige applikationer til diskusionsgrupper.

Kort sagt: Som vi er vant til at bruge RTF og ASCII i tekstbehandling, og standarder for mail, findes der så også en standard for diskussionsgrupper?

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 31-05-01 21:45

Tror ikke dette er den bedste kategori. Det skal nok
laves i ASP/PHP, så prøv en af de kategorier.

Men hvis du er så usikker, som jeg fornemmer, vil jeg
anbefale at finde nogen der kan lave det for dig - jeg
er ret sikekr på at det ikke er nogen let opgave.

Så jeg foreslår dig at lukke dette spørgsmål, og så oprette
et nyt i den kategori der passer til det programmeringssprog
du vil have opgaven lavet i.

(Desuden skal du vist have en tilladelse for at koble dig
sammen med nyhedsgrupperne).

-
Tommy

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 02-06-01 22:18

Det ville absolut hjælpe hvis du også selv deltog lidt i debatten.

dk.velkommen er muligvis interessant - og ellers så prøv da i
programmerings-kategorien, dette spørgsmål er malplaceret her.

-
Tommy

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 23-06-01 10:26

http://www.perlproducts.com/ <-- De har en løsning i Pearl.

Accepteret svar
Fra : 2mmy

Modtaget 200 point
Dato : 23-06-01 10:27

Jeg ved ikke om det er det her du har brug for, prøv dette og er det ikke det så vip mig bare af igen:
http://www.dfi.aau.dk/~misfeldt/linux/node31.html

hvis det ikke er det så prøv denne søgning:
http://www.google.com/search?hl=da&lr=lang_da&safe=off&q=nyhedsgruppe&as_q =oprette&btnG=S%F8g%A0inden+for%A0resultater

(Citat fra http://www.kandu.dk/dk/spg/585)

Godkendelse af svar
Fra : pko

Dato : 25-06-01 09:46

Tak for svaret 2mmy.