/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
e-mails der er væk
Fra : fagan
Vist : 376 gange
40 point
Dato : 08-06-04 16:23

jeg har fornylig installeret windows xp. inden da har jeg brændt indholdet af min harddisk på nogle cd`er. På dem kan jeg finde microsoft.lnk filer men disse er kun genvej til mit nuværende outlook, jeg har også nogle pst.filer men når jeg prøver at abne dem med mit ny outlook får jeg at vide at den ikke er "is not a valid win 32 application". Hvordan får jeg min gamle adresse kartotek tilbage

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-06-04 16:26

Du skriver at du har forsøgt at åbne dem med Outlook ?
Har du forsøgt at bruge funktionen import under menuen Filer?

Kommentar
Fra : fagan

Dato : 08-06-04 16:41

Ja det har jeg og den skrev at den ikke var en" valid win 32 application" jeg har ogsa prøvet at importere som archive fil men der sket bar ikke noget

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 08-06-04 16:59

det er outlook.pst og archive.pst du skal importere så vidt jeg husker - har du prøvet at kopiere dem til harddisken og importere dem derfra?

Kommentar
Fra : fagan

Dato : 08-06-04 17:07

Nej hvordan gør jeg det

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 08-06-04 17:10

"Træk dem over" fra cd-rom drevet når du står i stifinder (højreklik på "Start" for at vælge stifinder)

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 50 point
Dato : 08-06-04 17:25

hvis du have exporter dem skal du jo bare importer dem

Ellers kan man kopier dem over til outlook bibliotek...

Du kan finde adressen ved at højre klikke på outlook og vælg egenskaber.. tryk så på datakilde.. der skulle gerne stå der hvor outlook.pst ligger!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-06-04 16:11

Hej Buschauffør Norm fortalte mig lige det var dig! Har du fået svar så accepter svaret ude til højre for den kommentar der hjalp dig! Som snortop skriver så skal du bruge outlooks import funktion under filer og så browse hen til hvor filerne ligger på cd'en

Godkendelse af svar
Fra : fagan

Dato : 27-06-04 18:20

Tak for svaret snortop.

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 28-06-04 08:26

Keine problemos