/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Underlig markering
Fra : palle22
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 07-06-04 15:12

Hej.
Jeg har et problem. Jeg er ved at skrive opgave i word, og har winXP installeret, samt office 2000. Når jeg forsøger at sætte markøren i bunden af dokumentet markeres hele teksten. Også hvis jeg bruger piletaster, eller ctrl+end. Når jeg lukker word, og vil åbne mit dokument igen, markeres alle dokumenter i mappen, når jeg klikker på det jeg vil åbne.
Hvad er der galt? Hurtig hjælp please, det er til eksamen, som snart skal afleveres

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-06-04 15:26

Ikke løsningen på dit problem men......
Gem det lige i et andet navn inden du "roder"
eks. "gem som" opgave bliver til opgave-1
Så har du altid noget at falde tilbage på.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 100 point
Dato : 07-06-04 20:15

Lyder som om Shift tasten sitter fast... Men så burde du jo skrive med stort, skulle man næsten tro.. Hmmmn.. Men prøv alligevel at tage tastaturet ud og flyt markøren ned i bunden med musen.

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 08-06-04 08:59

Tak for svaret Random.
            Det hjalp at genstarte systemet

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-04 09:30

Husk at lukke!

God dag!

Hanne

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 08-06-04 13:24

Undskyld Hanne