/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Transport for STORE pakker?!
Fra : Kinajumjum
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 07-06-04 02:26

Hej.

Jeg skal muligvis have transporteret to STORE højtalere fra Nordjylland til København (vil købe dem i den blå avis).
Tingensterne vejer tilsammen omkring 40 kg - dobbelt af hvad Post Dk vil levere.

Hvordan får man billigst flyttet sådan nogle?! Jeg har kigget lidt hos forskellige kurér firmaer, men ikke fundet noget fornuftigt.

Hvis nogen har gode erfaringer med et transportfirma eller lign, vil jeg værdsætte deres hjælp. Jeg aner ikke hvad man gør...

Hilsen Jumme

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-06-04 06:52

Spørg den du køber højtalerne hos, om han/hun kender et vognmandsfirma der kører til København.
Der er vognmandsruter fra alle dele af landet, og de udveksler gods/pakker i Tåstrup (tror jeg det er).
Mener ikke det koster en "herregård".

Prøv også her.
http://soeg.jubii.dk/indeks/Fagregistret/Transportvirksomhed/Fragt_Godsbehandling/Kurertjenester/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-06-04 08:25

En almindelig fragtmand vil kunne klare opgaven. Pak højttalerne omhyggelig på en palle - godt med pap omkring.

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-04 10:04

Jeg skulle have fragtet et tungt spejl fra Århus til KBH.

Jeg mailede til Danske Fragtmænd, som svarede tilbage dagen efter med prisniveau og besked om, at det kostede så og så meget, hvis de skulle hente det på min adresse eller jeg bragte det til dem.

Prøv det....

Go' mandag!
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : Kinajumjum

Dato : 08-06-04 12:28

De var meget fornuftige med pris og service.
Tak for svaret.