/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sandkasse
Fra : addisons
Vist : 1203 gange
100 point
Dato : 06-06-04 17:32

Jeg skal lave en sandkasse til mit barnebarn,og mangler nogle ider.
Jeg regner med at den skulle være 2.5o + 2.50.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-04 17:35

En god ide er at lave et låg til kassen.
Ellers bruges den af katte til toilet.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 06-06-04 17:35

Lav den, så der er ligesom en bænk de kan sidde på. Sørg for låg, så du er sikker på løse katte ikke besørger i den. God fornøjelse.
Torben

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-06-04 17:38

Få fat i et gammelt traktordæk,og husk at lægge låg på.
Hilsen Keldd.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 06-06-04 18:49

Læg nogle fliser sandkassemål + 1 mtr. (så kommer der ikke så meget jord i sandkassen)
8 korte stolper, en i hvert hjørne og en mellem hjørnerne. (ikke ned i jorden)
2 stk 1" x 4" brædder og 1 stk 1" x 4" som sæde på toppen.
Din løse sandkasse kan evt. forankres til fliserne med et par vinkler og rawplugs.
Alt i høvlet træ.
Emesen.
De andre har vist nævnt "kattelåget"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-06-04 19:22

emesen,kan du ikke skrive en dansk brugsanvisning til kaZaa?Var det ikke noget?
Den driller mig lidt.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-06-04 19:34

Jo - men ikke før mandag, så jeg kan spørge nogen.................jeg bruger den ikke.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 06-06-04 22:47

Prøv dette link!!!

http://www.bygma.dk/web/raad/gode_raad4_10.htm

Have a nice day........ziggy

Kommentar
Fra : 25

Dato : 06-06-04 23:07

Man kan også købe færdiglavede sandkasser med låg, de er ikke så dyre, låget kan slås op og bruges til bænk, jeg har spekuleret på en sådan når mit barnebarn bliver større, lige nu er han kun 4 mdr.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-06-04 09:18

Pænt af dig emesen .
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : addisons

Dato : 07-06-04 13:00

Tak for svaret emesen.