/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Digt videre og syng med
Fra : ans
Vist : 418 gange
81 point
Dato : 04-06-04 13:49

Mel.: Kommer der ikke snart en tuborg til mig

Kommer der ikke snart en e-mail til os,
kort eller lang, en e-mail til os.
Vi har ventet længe, så send dem dog nu,
Kort eller lang til os.

God week-end!

Hilsen ans

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 04-06-04 14:00

kommer der ikke snart noget f.... til mig f.... til mig f....til mig f....

god weekend 2u2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-04 14:20

Glemte lige at gøre opmærksom på at temaet skal være kandu.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-06-04 14:21

Hwa' står f.... for? Fjols??
Hej ans... ja det er åbentbart "galt" med kandu i dag (igen, igen - og de har skiftet server - tsk, tsk). Var bare af den opfattelse, at det var min internetforbindelse, som havde en dårlig dag.
Go' weekend til alle
Søren

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 04-06-04 14:27

har du ikke hørt den version, hørt den version, hørt den version
lalalalalalalaalalala!!!!!

osvosv.

kandu er nu "nede" igen, nede igen, nede igen!!

F.... er lig FISSE, men det ville jeg jo ikke skrive når der er t0ser tilstede!!!
men i dit tilfælde er det lig FJOLS!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-06-04 19:18

Ans -> det var da en meget skæg idé - desværre kom der lidt kludder i tråden.
Og burde den ikke ligge i smalltalk.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-04 19:30

Er der ikke noget med at kandu læser kategorien kandu, derfor. Jeg har ikke fået e-mails fra kandu hele dagen i går og i dag. Det er kun til denne tråd jeg får e-mails til.

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-06-04 19:31

Der var et til for meget

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-06-04 19:48

Kandu har skiftet til en ny server og har måske ikke fået hele mailsystemet med over.
Hvis det kan trøste lidt - så fik vi andre heller ikke mails. [hør]
Emesen.
PS. Ind i mellem tror jeg Kandu bliver angrebet og derfor virker tung - rent gætteværk.

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 04-06-04 20:56

ja, jeg sad også i gårog tænkte:
kommer der ikke snart et spørgsmål til mig, spørgsmål fra dig, så svarer jeg
kommer der ikke snart et spørgsmål til mig
men kandu sagde bare nej

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 07-06-04 04:52

Kommer der ikke snart 11 point,
11 point ,til dejlige mig
De ville lune de 11 point
Så kære ans, gør mig glad

Jeg har ikke mange point
da jeg er ny, her på Kandu
De ville lune de 11 point
Så kære ans, gør mig glad.

Den skal nok synges når man har fået lidt at drikke... så er det ligesom om det hele passer lidt bedre..

Mvh May

p.s jeg ville have sat en smiley face med (som jeg har set andre gør), men har ikke helt fundet ud af hvordan det funker

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 81 point
Dato : 07-06-04 08:42

Serveren fra kandu køre ned ned ned ned ned ned ned ned ned
serveren fra kandu køre ned ned ned, alt for tit og ofte.

Mailene fra Kandu kommer nej nej nej nej nej nej nej nej nej
mailene fra Kandu kommer nej nej nej, det vi rigtig ked a´.

Spørgsmålene fra kandu følges ej ej ej ej ej ej ej ej ej
spørgesmålene fra kandu følges ej ej ej, når man ingen mails får.

Brugerne på Kandu bliver ked ked ked ked ked ked ked ked ked
brugerne på kandu bliver ked ked ked, hele dag´n igennem.

Godt initiv Ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:35

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-06-04 21:51

Er det samme melodi som Busserne i byen kører rundt rundt rundt?

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 00:24

....øhh nej, fejl fra tupies side tror jeg, eller også er det det med at man skal drikke en hel masse for at denne tråd giver mening..!!!! grrrrrr

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 00:25

til mato02>> du kan finde alle smilies under FA(g)Q

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 08-06-04 08:43

Jeg slynger lige en bemærkning ud:

FA(g)Q ??????? Det passer sikkert meget godt meeeen...Hvad er det????
nu har jeg fundet dem inde under " kom godt igang med kandu". Har fundet tegnene sådan som det her , men det bliver ikke til en ordentlig smiley.... Hvordan gør man..

P.s: Burde jeg egentlig oprette et spørgsmål med det her.... eller er det lidt snyd hvis det bliver besvaret her.... Jeg er temmelig ny.. så jeg ved ikke hvad der er reglerne omkring det... altså uskrevne regler??

Mvh May

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 08-06-04 08:45

Hov nu kom den sgu´frem...... ej hvor godt.... glem alt om overstående....

nej hvor det kører......

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 09:37

HA! det er det jeg mener!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 09:48

mato02

Da du er almindelig bruger kan du ikke tjene superpoint.
Opret dig som superbruger og du får tilskrevet 200 ledige point.
Du kan ændre det ved at klikke på dit eget navn, herefter får du en vejledning.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 10:06

mato02 -> Velkommen på Kandu.dk

ans -> Der ér kommet emiler igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 10:24

Kun emiler fra i går. Jeg mangler stadig fra den 4.+5. juni.

ans

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-06-04 10:38

Tedd

Jep det er den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 10:48

ans -> Du her ret. Jeg mangler også en enkelt fra d.4, men disse 2 dage kunne jeg knapt 'komme på' overhovedet. Du ved : Der er desværre sket en fejl prøv senere....

Måske Kandu.dk under installationen af den nye server er kommet til at sende nogle emiler til de evige E-marker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 08-06-04 11:34

Molokyle- Tak for velkomsthilsenen... Det er altid skønt at blive budt ordentligt velkommen

Den er til dig

ans. - Tak for tippet om at blive superbruger.... men jeg får stadig 20 point hver dag jeg logger på kandu.... Og så skal man sikkert oplyse alle mulige ting og folk kan sikkert se min emailadresse o.s.v..

og ved du hvad... du får sgu også lige den her

Jeg føler mig gavmild idag..

Gert K- Ved dog stadig ikke hvad Fa(g)Q betyder, men her

mvh. May

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 11:44

mato02

Du er den eneste, der kan se dine personlige oplysninger.
Du kan evt. klikke på mit navn, så kan du se hvad andre på kandu kan se af oplysninger om mig.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 08-06-04 11:55

ans-

Jeg har bare set i nogle tidligere indlæg at nogle har fået sendt nogle ikke så sjove e-mails hjem til sig... men er det så fordi at de selv har lat deres e-mail adresser ud på Kandu ?

mvh May

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 12:09

FAQ = Frequently Asked Questions

g'et kom fra min egen syge humor....! you know: fag = fagget = bøsse.........!

uden hentydning til dig som person eller noget.....!

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 08-06-04 12:23

gert k-

aha.... der gik et lys op for mig, FAQ..... ligesom IRL....... forkortelser er jo godt hvis man kender dem... Men tak for hjælpen... så lærte jeg også lidt idag..

Forresten kan jeg ikke føle mig truffet til fag....

mvh May

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-06-04 12:27

Jeg kørte engang 15 stoppesteder sammen med en børnehave. Den der Busserne i byen blev brændt fast på lystavlen

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 12:53

gay bruges også om gnubbere........

(gnubbere = lebber)

tedd>> HAHA

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 08-06-04 12:55

Hvad nu hvis jeg var intetkøn???

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 12:55

men dejligt med nogle flere piger på KANDU.........!

(Nu må vi snart få indført billedprofiler)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 13:07

mato02 -> Hvis du kigger i min profil vil du se jeg opgiver hele 2 emil (..det kaldes E-mail's på Kandu.dk ) adresser.
Jeg har dog også 1 helt privat

Hvis man gør det er det dog altid en god idé at 'skjule' dem for de robotter, der automatisk søger og høster emil adresser på nettet. Dette gøres ved f.eks som jeg, at angive den som : NAVN -> Snabel A <- DOMÆNE. Det forstår du og jeg, men ikke de 'dumme' robotter. De søger nemlig på strenge af formen : NAVN@DOMÆNE

Jeg får 'kun' en smule spam på : molo -> SnabelA <- pc.dk, da det er denne jeg bruger til at registrere mig, når jeg skal sende/hente : Freeware programmer, nyhedsbreve, drivere, debat indlæg/læserbreve osv..

ans -> Det er vel iorden jeg prøver at hjælpe mato02 lidt igang, selvom det foregår i din tråd ? ..ellers undskyld forstyrrelsen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 13:13

gert_k : Du kan da bare som jeg smide en URL med dit kontrafej i profiloplysningerne. Præcis som jeg har gjort med et stærkt forskønnet ungdoms portræt

</SPAMMER>

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 08-06-04 13:17

Molokyle-

skal man oplyse en såkaldt emil-adresse, når man opretter sig som superbruger... For jeg har kun en e-mailadresse og den er fra min arbejdsplads.... så den vil jeg helst ikke benytte..

og tak for hjælpen

mvh May

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-06-04 13:47

mato02 -> Du kan da oprette alle de gratis freemail kontoer du ønsker hos : http://mail.tdconline.dk/

Det har også den fordel, du kan logge på og læse/sende emiler ligemeget hvor i verden du end befinder dig, bare der er en netforbindelse og en computer tilsluttet.

Opretter du en sådan, kan du her på kandu.dk 'flytte' din emil adresse, så du kan beholde dit nick : mato02
...eller oprette en anden profil. Vær blot opmærksom på dersom du har to profiler (...igen som jeg ), at det ikke er tilladt at snyde ved at give sig selv point ! Hvilket LYNHURTIGT ogås vil blive opdaget herinde ..kan du bide dig selv i tungen på

</MOLOKYLE> (Superbruger 'molokyle')
..og
HM (Almindelig bruger 'Hm...')

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 13:52

jowjow molo, men nu var det mere tøserne JEG ville kigge på, og ikke dig og mig..........! men jeg kan da godt gøre det for at det smukke køn også har noget SMUKT at kigge på....!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-06-04 14:02

Pigerne vil garanteret kun have Emil!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-06-04 14:31

Ja, og han skal være fra Lønneberg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-04 16:53

Er der nogen som vil ha' fle'r emiler/emilier (kan evt. videre alle mine emilier )

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 08-06-04 21:05

hmmm vil hellere have ida så........! eller hende maja....!

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 22:19

Så er det vist på tid at lukke. Spørgsmålet havde jo ikke så meget med Emil fra Lønneberg at gøre.
Jeg håber at mato02 nu har fundet ud af det med point. 11 point til dig ville ikke hjælpe ret meget, jeg kunne have accepteret dit svar, men du ville ikke have fået glæde af de point. Det var nu ikke derfor, du ikke fik dem, men jeg kunne ikke finde en melodi, der passede til det du skrev.
Molo og emesen, var dovne og ville ikke komme med et bud, derfor kunne det heller ikke blive dem.
Gert skrev om noget, jeg ikke forstod, derfor blev han udelukket.
Toupies indslag kunne jeg synge med på, så derfor blev det Toupie, der fik point.
Ja, jeg har forhøjet antal point, for at have et "rundt" antal ledige point tilbage.

Til wibbi vil jeg give en trøstepræmie, så se lige efter på seneste 25.

Tak for svaret Toupie.

Hilsen fra ans selvom jeg stadig mangler mails.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-06-04 22:26

Vi andre får da mails.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 08-06-04 22:29

Hej Ans

Tak for pointne

Jeg får mails nu, endda så mange så min mailbox er gået ned

Citat fra Jubii mail
Citat
Store forsinkelser på mails idag og fra weekenden!
Der er hen over weekenden blevet opbygget en meget stor kø af e-mails som er modtaget af systemet men endnu ikke uddelt til modtagerne.

Det er endnu uvist hvad der er årsagen til denne kødannelse og ligeledes uvist hvordan den kan være opbygget uden at blive opdaget.

Vi arbejder nu på højtryk på at få fjernet køen, men det kommer til at tage hele dagen og natten med, så e-mails fra weekenden og e-mails der modtages af systemet idag, vil nok først være modtagen i hænde i morgen.

Det må klart være Kandu der er skyld i det

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-06-04 22:34

Hva mæ mig ans???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 22:47

tedd

Du ville heller ikke rime, hverken om noget godt eller dårligt.

Ja, det samme gælder for CLAN, men han havde vist nok travlt med at skrive en fødselsdagssang.

Emesen, det er mails fra den 4. + 5. juni, jeg ikke har fået, men jeg fulgte med på seneste 25, så jeg er ikke gået glip af noget. Det er bare mere besværligt at skulle følge med på den måde.

Ans

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-04 23:04

Uhuuu, jeg har fået nogen velkomst og jeg er endda af hunKØN.....

Og her sidder jeg og digter, det bedste jeg har lært.......

Sørgmunter hilsen

Camillasmoster/Hanne

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-04 23:05

Ups! ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-04 23:06

Ups! ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-06-04 23:19

Camillasmoster!

Har du digtet i denne tråd?

Kommentar
Fra : gert_k

Dato : 09-06-04 23:17

jeg har............meeeeeeget skuffet nu :-<

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 10-06-04 15:45

Jeg ville lige sige mange tak for hjælpen til Molokyle..
Så mange tak

og til ans....... det er bare iorden makker....

mvh May

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-06-04 15:57

mato02

Det er ikke sikkert at Molo læser din tak her, da spørgsmålet er lukket.

Men det er da bare i orden makker, at du vil takke ham. LOL

Hilsen ans