/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hurtigere opstart af PC ?
Fra : Mettemaria
Vist : 387 gange
25 point
Dato : 31-05-04 10:14

Hej alle Kandu-brugere.

Læste med interesse en artikel vedrørende how-to-do, hvis man gerne ville have en hurtigere opstart på sin PC. (d.v.s. hvad man ikke skal lægge i sin menuaen start m.v.)Kan ikke finde den nu.......

Er der en "bibliotekar" der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 31-05-04 10:34

Start ligger i msconfig som du kan søge efter med denne streng : msconfig.exe

Vælg fanebladet START

Nazgul

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 35 point
Dato : 31-05-04 10:36

Jeg vil foreslå at du lige går her over og henter et lille program.
http://www.spywarefri.dk
I venstre side >værktøjer >i højre side spybot>tryk på logoet.
Nu kan du enten lige tjecke din comp eller
vælge værktøj > systemopstart >her kan du vælge fra og til hvad der skal med i opstart.
Den giver selv forklaring om hvad der er godt at hakke fra når du vælger.
Dine programmer forsvinder ikke, men skal bare startes fra din programmenu.
Får du problemer kan du spørge her eller på spywarefri forum.
Emesen.
Ps. Din artikel har jeg desværre ikke fundet.

Godkendelse af svar
Fra : Mettemaria

Dato : 31-05-04 10:44

Tak for svaret emesen. Arbejder videre herfra .

Artiklen ligger herinde under tip - et eller andet sted .....fortsat god pinse